Alfabet mojego życia 🙂

in #pl-alfabetzycia6 years ago (edited)

Cześć🙂

Bardzo mi się podoba pomysł stworzenia swojego alfabetu życia. Post użytkownika @sisters, przeczytałam z zaciekawieniem i postanowiłam sama wziąć udział w zabawie, a przy okazji mam możliwość zastanowić się nad swoim życiem, a więc zaczynamy😎

1.jpg

A – ananas, uwielbiam owoce, a on jest jednym z tych, po które często sięgam 🍍

B – buty, kocham buty i mogłabym je często kupować, ale niestety moja szafa nie pomieściłaby takich ilości 👠

C – „Czekolada nie zadaje pytań, czekolada rozumie” 😁

6.jpg

D – dom, azyl od ludzi, w którym można odpocząć, pobyć z najbliższymi i cieszyć się też trochę samotnością, a ona czasami też jest potrzeba. Moim jednym z marzeń jest wybudować piękny dom z dużym ogrodem, który na starość będzie moją dumą. A przy okazji chciałabym utrzeć nosa osobom, które uważają to tylko za marzenie, nierealne do spełnienia.

E – ekonomia, dziedzina nauki, którą wybrałam po gimnazjum

F - frytki „frytunie”, uwielbiam je i w ogóle lubię wszystko co z ziemniaków 😁

G – góry, hobby, którym zaraził mnie chłopak i tak od prawie 3 lat latem uwielbiam się na nie wspinać. Wtedy mimo wysiłku odpoczywam i mogę zebrać myśli. Poza tym zdjęcia, które można tam zrobić są przepiękne, a później cieszą oko i są powodem do takiej mojej osobistej dumy

3.jpg

H – Hiszpania, kiedyś chciałabym ją odwiedzić i może mi się to uda, a wtedy na pewno się z wami podzielę zdjęciami

I – impulsywna, często działam bez zastanowienia, a potem niekiedy tego żałuję. To jedna z moich wad, z którą staram się walczyć, ale nie zawsze mi to wychodzi

J – Joanna, tak mam na imię, ale zdecydowanie bardziej wolę jak się do mnie mówi Asia – ładniej brzmi a ja nie czuje się wtedy tak starsza pani 😁

K – księgowa, to praca, jaką wykonuję na co dzień i która przy okazji sprawia mi przyjemność

L – lody, lubię je jeść w sumie niezależnie od pory roku, zwłaszcza jak ostatnio przekonałam chłopaka do częstych odwiedzin pobliskiej lodziarni, która serwuje przepyszne lody 🍦

2.jpg

Ł - łzy, z racji tego, że jestem wrażliwa to czasem zdarza mi się płakać (również ze śmiechu)

M – mama, miłość, marzenia - to wszystko co dla mnie ważne, rozpoczynające się na M 😍

N – niezdecydowanie, niestety to moje drugie imię, które często ujawnia się podczas robienia zakupów

O – orbitrek, mój ostatni poważny zakup, który codziennie motywuje mnie do dziennej dawki ruchu. Jak to się wszyscy śmieją „orbi – moja nowa miłość”

P – psy, to najlepsze zwierzęta na świecie. Sama jestem szczęśliwą posiadaczką psa rasy Shih-tzu, który doskonale wie jak poprawić mi humor

4.jpg

R – romantyczka, naoglądałam się za dużo komedii romantycznych i tak mi zostało

S – samochód, od prawie 4 lat mam prawo jazdy i uwielbiam prowadzić auto, szczególnie w dalekich trasach 🚗

T – Tatry, moje ulubione góry, chciałbym kiedyś zdobyć wszystkie ich szczyty

U – układanka, lubię układać puzzle 🙂

V – vegetables, ciężko znaleźć polski wyraz na V więc posiłkuję się angielskim. Warzywa, uwielbiam, zwłaszcza wiosną i latem gdy są świeże

W – wiosna, moja ulubiona pora roku. Lubię ten orzeźwiający zapach z samego rana, poza tym wszystko się budzi do życia, a mi bardziej po mrozach, brzydkiej pogodzie chce się żyć

w.jpg

X – Xiaomi, marka telefonu, który mam obecnie 🙂

Y – york, rasa psa, którą lubię. Miałam mieć yorka, ale urzekł mnie mój shih tzu i tak już chyba pozostanie na zawsze

Z – zakupy, lubię chodzić po sklepach, tylko później mam problem z wyborem co kupić 😄

5.jpg

Pozdrawiam 🙂

Źródło grafiki: https://pixabay.com oraz własne zdjęcia

Sort:  

good post vote back ok @muksinn

Nawet nie wiesz Joasia jak się cieszę kiedy widzę kolejny post biorący udział w zabawie! Bardzo fajnie sobie poradziłaś! Ja tez lubię komedie romantyczne i zawsze płacze przy wzruszających momentach - co innego w życiu codziennym Haha kiedy to trudno o mój romantyzm (sama nie wiem dlaczego😉) Zmotywowałaś mnie tym orbitrekiem - sama od kilku dni myśle o tym aby sobie sprawić prezent i kupić bieżnie :)!

Mając taki sprzęt w pobliżu większe prawdopodobieństwo, że z niego skorzystamy. Czasami ciężko znaleźć chwilę, żeby wybrać się pobiegać czy na siłownie, a w końcu ruch jest wskazany w każdym wieku :)
Pozdrawiam Cię serdecznie :)

Witaj w gronie "alfabeciarzy" :) świetny alfabet i miło Cię poznać :)

Dziękuję, Twój post też jest bardzo fajny :)
Powodzenia i dużej ilości pomysłów na pisanie kolejnych fajnych artykułów :)

Świetny materiał. Gratuluję.
Jak tak czytam nasze alfabety to widzę, że wiele wspólnych zainteresowań by się znalazło, zwłaszcza tych nie napisanych
Pięknie, że mamy kolejne osoby. @sisters powinna być zadowolona.
Liczę, że jeszcze się ktoś u nas zjawi. Pozdrawiam z Kalisza.

Fajny pomysł, więc liczę, że więcej ludzi się skusi na napisanie czegoś o sobie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62931.02
ETH 3031.06
USDT 1.00
SBD 3.64