"Alfabet mojego życia" sam jestem ciekaw, co wyjdzie z tej zabawy :)

in #pl-alfabetzycia6 years ago

A — Anglia- kraj, w którym mieszkam na chwile obecna, zmieniłem swoje życie.
P1040763.JPG
B — Brat- mam jednego brata i jestem z niego bardzo dumny.

C — Ciekawość- ciekawość życiowa do wszystkiego, jednym słowem interesuje się wieloma rzeczami.
P1040453.JPG
D — Duma- jak głupio by to nie zabrzmiało, to jestem dumny, z tego, że jestem człowiekiem ( wielu ludziom słowo człowiek lub człowieczeństwo jest obce ).

E — Ekstrem- ...no tutaj się chyba nie trzeba rozpisywać, KOCHAM exramalność.
P1010220(1).jpg
F — Fantasta- uwielbiam fantazjować, często rodzą się z tego powodu ciekawe pomysły.
P1040409.JPG
G — Góry- wspinaczki i uczucie swobody miejsce, gdzie mogę poczuć się wolny ( kiedyś się wybiorę :) )

H — Harmonia- życie w harmonii ze wszystkim, co nas otacza, choć w jakimś stopniu.
IMG_2502.JPG
I — Ignorancja- mój sposób na ludzi fałszywych, których spotykam w swoim życiu.

J — Jedzenie- uwielbiam gotować dla kogoś bliskiego i wymyślać kulinarne przepisy a tak odnośnie do tego spróbujcie łososia na białym pieczywie skropionego cytryna z plasterkiem truskawki i listkiem pietruszki, ładnie wygląda i świetnie smakuje ;)
IMG_3586.JPG
K — Kambodża- miejsce, które chce odwiedzić ruiny miast i piramid...

L — Love- pojęcie tego słowa, nie trzeba objaśniać, jestem człowiekiem który, może kochać bezgranicznie, jeśli to uczucie jest odwzajemnione... uważam, że nie trzeba bać się tego uczucia i skrywać go, później możemy tego bardzo żałować.
IMG_E4195.JPG
Ł — Łono natury- i wszystko, co wiąże się z tym tematem, tak na marginesie mieć zdrowe oczy i być ślepym, hmm czy to nie paradoks.
P1050297.JPG
M — Marzyciel- marzę o lepszym świecie bez wojen i okrucieństwa, o tym, abyśmy mogli bardziej kochać, jak nienawidzić może kiedyś taki czas nastąpi.

N — Nadzieja- w ludzi którzy mają wpływ na zmiany, na leprze...

O — Orly- kocham te ptaki, mógłbym na nie patrzeć godzinami...
P1020081.JPG
P — Praktyka- praktyka czyni mistrza, to powiedzenie usłyszałem, będąc dzieckiem, i wziąłem do serca.

R — Romantyk- tak jestem romantykiem...

S — Smok - zodiak z chińskiego kalendarza...

T — Talenty- wszyscy je posiadamy, trzeba je odkrywać, są ukryte gdzieś w nas...
P1040319.JPG
U — Uczyć- się tak jak byśmy mieli żyć wiecznie, a żyć, tak jak by jutra nie było...

W — Wolność- przychodzi taki czas, kiedy wstajemy rano i mówimy sobie, że mamy dosyć niewolnictwa ta świadomość zaczyna nas pochłaniać...
P1050160.JPG
V — Venus- tak jak inne planety, tak blisko a tak daleko...

X — X-men- no kto nie oglądał, ja jako dziecko kolekcjonowałem komiksy.

Y - Yin-yang- zachowanie równowagi, jak byśmy tego nie interpretowali :), takie motto życiowe...
IMG_3133.JPG
Z — Zaangażowanie- każdy z nas angażuje się w swoim życiu w różne rzeczy i w stopniu, w jakim to robi ma, efekty.

Źródło zdjęć własne , pozdrawiam serdecznie i gratuluje pomysłu na konkurs, z czasem twój blog będzie bardzo znany :)

Sort:  

Witamy w naszym gronie. Świetny alfabet. Romantyk całym swoim JA. Gratulację

też uwielbiam serie X-Men! :D

Rosomak był moim ulubieńcem 😃

nie da się go nie lubić, choć ja jestem #teamMagneto

Dzięki @ozyriusz! Myślałam, że udział w tej zabawie weźmie góra dwie osoby a tu taaaaaaka niespodzianka! Bardzo się cieszę, że Twój wpis również się tutaj znalazł. Piękne zdjęcia i ciekawy alfabet! Romantyk i do tego nie wstydzi się okazywać swoich uczuć ---> szczęściara z Twojej wybranki! Pozdrawiam

Dzięki 🙂 pomysł na ten konkurs jest bardzo fajny i pozwalana nam pomyśleć o swojej osobie 😉

Kreatywny wpis!:) Ciekawe czy ja bym mogła taki alfabet dla siebie stworzyć. Co to za konkurs ?

Dziękuje:),oczywiście że możesz a nawet, powinnaś
@fervi już podał link.

Zaraz się biorę za pisanie, ciekawe co przyniosą myśli :)

Z przyjemnością przeczytam :)

You mastered it bro . Keep going.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60725.43
ETH 2900.91
USDT 1.00
SBD 3.59