You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak po raz pierwszy w życiu własnoręcznie naprawiłam kawałek gzymsu...

in #pl-architektura6 years ago

na Łotwie teraz najbardziej zaniedbane są chyba budowle ceglane, bo drewnem zajęła się pro bono arch. Zaiga Gaile

A co z kamieniem? ;) Mam wrażenie, że na łotewskiej prowincji większość starych budynków jest z kamienia.

Moim marzeniem jest, by zakonserwować wiatrak w Sece. Nie chodzi o to, by go odbudowywać. Jako ruina wygląda pięknie. Dobrze byłoby zatrzymać proces niszczenia i jakoś go zakonserwować, by się nie sypał.

Ciekawe ile to STEEMa może kosztować... ;)

Sort:  

Ale piękny faktycznie! Myślałam o kamieniu, podejście jest w zasadzie podobne jak do cegły. Trzeba by go obejrzeć z bliska - to nadproze łukowe z daleka wyglada dramatycznie i pewnie przydałby się konstruktor do konsultacji, żeby co nieco spiąć...ale cudo :)

Tzn. to są zdjęcia dwóch różnych budynków. Pierwsze to jakiś opuszczony budynek, który stał w pobliżu domu, w którym mieszkałem. Takich na łotewskiej prowincji widziałem całkiem sporo. Drugi to stary wiatrak, który też jest własnością rodziny, u której mieszkałem.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67780.64
ETH 3792.48
USDT 1.00
SBD 3.63