Konkurs #pl-architektura #pl-sztuka

in #pl-architektura6 years ago

Ze względu na nowy program kuratorski @mmmmkkkk311, który przekazał mi 15 sbd na cel promocji tagów #pl-sztuka i #pl-architektura, chciałabym ogłosić kolejny konkurs. Jak pewnie wiecie, 5 sbd z puli jest przeznaczone docelowo na wynagrodzenie kuratora. Tym razem chciałabym je przeznaczyć na konkurs:

Temat: Moje miejsce w architekturze i sztuce.
Forma dowolna. To może być zdjęcie, obraz, szkic, rzeźba, artykuł, notatka na kartce, cokolwiek. Oryginalność będzie punktowana. Pula nagród to 5 sbd, ale zobaczymy jeszcze w miarę napływu prac. Zaczynamy od dziś 17 lipca do 23 lipca. Dodatkowym plusem jest to, że dobre posty będą na bieżąco wynagradzane upvotami.

IMG_7469.JPG
A tu ja w windzie z lustrem na suficie, kiedy jechałam na zajęcia z akwareli. Pozdrawiam serdecznie :)

Sort:  

Uszkodziłem sobie kark ale wybaczam ten brak predykcji i będę śledził projekt =]

Pozdrawiam.

Ha ha, a wiesz że mi też coś trzasło w karku gdy się wyginałem

a mogłem laptop przekręcić na chwilę i byłoby OK

Hahah moje wygięcie odcinka szyjnego też nie sprzyja zdrowiu kręgosłupa a do tego przekrzywiły mi się okulary, ale mam nadzieję, że wszyscy to przetrwamy. Musiałam przecież wrzucic jakąś słaba metaforę dla zilustrowania tematu :) pozdrowienia

Rozumiem, że należy utworzyć nowego posta w ramach tego konkursu? Wystarczy dać tag pl-architektura pl-sztuka polish pl-konkurs w tej kolejności żeby wziąć udział w konkursie? Może czegoś nie doczytałem. Dzięki za podpowiedź.

Hej! Przepraszam za przeoczenie, uznalam, że to będzie naturalna kontynuacja poprzednich konkursów. Tak jest - należy utworzyć nowy post w tagu pl-architektura i/lub pl-sztuka. Pozostałe tagi dowolnie. Polish ma sens, biorąc pod uwagę poprzednie tagi, a jeśli post spełni wymogi formalne, to polecam też pl-artykuly. Ale to nie jest konieczne. Dzięki za dobre pytania!

Dzięki za odpowiedź. Bardzo przydatna odpowiedź dla mnie ponieważ jeszcze się uczę tutaj dlatego dopytuje ;)

Jak pewnie wiecie, 5 sbd z puli jest przeznaczone docelowo na wynagrodzenie kuratora

W następnej "rundzie" to się zmieni. Każdy kurator zamiast 5 sbd będzie dostawał 100% upvote pod każdym raportem + 1 sbd na podbicie własnego postu. W ten sposób nie będę musiał dokładać do interesu, no i może Fervi przestanie nazywać moją akcję piramidą finansową LOL. Ty jako opiekun dwóch tagów otrzymasz podwojoną pulę i będziesz mogła zużywać do 3- 4 sbd dziennie i prawo do publikowania dwóch raportów (osobny raport dla każdego tagu)

Rozumiem. Dzięki za informację. W takim razie zobaczymy co wyjdzie w praniu - obstawiam że co 2 miesiące i tak uda się zorganizować konkurs, bo częściej nie ma sensu ze względu na zainteresowanie. Zobaczymy w praktyce. Ja myślę że akcja jest dobra - bo to próba optymalizacji systemu, która jednak ma działać w sposób organiczny, ale zautomatyzowany. Będę trzymać kciuki zeby chwycilo.

Bot może przynosić jakieś zyski ze sprzedaży głosów dla uzytkowników z poza whitelist, ale max-bid w takim przypadku to 0.25 sbd i będę przestrzegał tego by każdy mógł kupić tylko jeden głos dziennie (takie założenie pewnie da się wprowadzić do kodu). Gdyby jednak na tym się coś uzbierało to rozważam sponsorowanie konkursów z tych środków lub zakup SP. Mam nadzieję że kuratorzy wybaczą mi taką zmianę bo w obenej formie musiałbym dokupować ok 60 SBD tygodniowo.

Pewnie ze tak. Moim zdaniem sp to dobra opcja bo też powinieneś z tego cos mieć dla siebie/swojego konta - fajnie, że robisz coś dla społeczności, ale to powinno działać dla obu stron; sp jest z korzyścią dla wszystkich. Na konkursy imho uzbiera się i tak z raportów. Osobiście nie czuję żeby to była jakaś moja wartość intelektualna więc chętnie swoje sbd z raportów przekażę na ten cel. Pozdrowienia

O której godzinie, 23 lipca ten konkurs sie kończy? to ważne :D

23:59. Ale jak się nie wyrobisz i zapostujesz następnego dnia rano to tez przejdzie. To tylko zabawa :)

No to jest rano:D. Myślisz że jeszcze zdążyłem?:D
https://steemit.com/pl-sztuka/@glass.wolf/moje-miejsce-w-steemitowej-sztuce

Ok może coś wymyśle na konkurs;)

trochę na hrissm'a, nieee? :))
yghm,
ale mowie to szeptem jakby co,
może nie zauważy.
:D

Ale jak to?:) on 'nie nasz', to nie może brać udziału..:)

..chodziło mi o jego fotkę z avatara,
taka do góry z zadartym karkiem :) i światełkiem, czy co on tam w dłoni ma.

Hahah! Rzeczywiście. Nawet się nie zorientiwalam :) trzymasz rękę na pulsie :D

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61994.03
ETH 2917.97
USDT 1.00
SBD 3.62