Konkurs tagu #pl-architektura

in #pl-architektura6 years ago

20170708_124257.jpg

Cześć!

Ponieważ tag #pl-architektura ostatnio mocno się zapuścił, a na zewnątrz świeci słońce, które zachęca do spacerów na świeżym powietrzu, chciałabym ogłosić konkurs tagu #pl-architektura pod hasłem:

Architektura współczesna w mojej okolicy

Chciałabym, żeby każdy z Was wyszedł w tym tygodniu z domu i opisał mi przykład współczesnej architektury (przyjmijmy ostatnie 50 lat), która Wam się podoba w pobliżu miejsca, w którym aktualnie mieszkacie. Może to być budynek dowolnej skali - wieżowiec lub nawet garaż podziemny, przykłady małej architektury, np. zagospodarowanie placu czy parku, mosty lub wiadukty, wieże widokowe itp. Bez ograniczeń.

Post powinien zawierać:

  • tag #pl-architektura
  • minimum 1 zdjęcie z zewnątrz (i 1 z wnętrza, jeśli jest to obiekt kubaturowy)
  • krótki opis materiałów, z jakich budowla jest wykonana
  • Twoje wrażenia z wnętrza oraz zewnętrza obiektu, odczucia przestrzenne
  • dlaczego Twoim zdaniem obiekt jest wyjątkowy w skali kraju lub świata

W konkursie wezmą udział posty opublikowane od jutra do 12 czerwca 2018, 23:59.

Link do posta zostawcie mi proszę w komentarzach poniżej.

Nagrodą główną będzie suma SBD zebrana przez ten post.

Nagroda zostanie przelana po wypłacie nagród z posta oraz po głosowaniu na post, które odbędzie się w dniach 13-16 czerwca 2018. Dzień wcześniej opublikuję zbiorczy post podsumowujący zgłoszenia.

Dodatkowo od siebie chciałabym zaoferować 1 SBD dla 1-3 postów, które będą zawierały najciekawszą i najbardziej wnikliwą analizę wybranego obiektu.

Myślę, że konkurs jest jak najbardziej dla każdego dlatego zachęcam do wzięcia udziału, a także resteemowania tego posta, żeby informacja dotarła do wielu Steemian. :)
Powodzenia!

Sort:  

Ciekawy ten konkurs, poczekam aż przestanie padać i idę na poszukiwania :)

Super! Jeśli będzie trzeba poczekam do jutra do północy ;)

Nawet udało mi się zrobić wczoraj zdjęcia, ale w domu uświadomiłam sobie, że zamiast architektury współczesnej mam coś z XIV wieku :D :))) Teram mam ładną pogodę i idę w inne miejsce. Co do konkursu to i tak wrzucę jedno i drugie dwóch oddzielnych postach, ale rozumiem też, że jest już po terminie i nie wyrobiłam się w czasie :)

A dasz radę wrzucić dzisiaj? Przedłużyłabym termin. Tylko daj znać to wrzucę posta :)

Tak, dziś na pewno wrzucę :)) jestem w trakcie tworzenia. Przy okazji moja cebulka, chyba trochę za wysoko ja scielam, ale pierwsze oznaki życia już są. Ciekawe jakby poradziła sobie pestka po nektarynce..?

image.jpg

Te małe szczypiorki ładnie zakończone są nowe :) zwłaszcza jeden jest tu wyraźnie widoczny na zdjęciu.

Wow super rośnie! :)) mała rzecz a cieszy. Moje nowe hobby w pracy ostatnio to sprawdzanie korzonkow heh :)

Dzięki Tobie Kat nauczyłam się nowego słówka. KUBATUROWY :D

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61562.85
ETH 2891.34
USDT 1.00
SBD 3.43