Sort:  

@jozef230 łobuzie, nie podjudzaj kolegi 😉

Co złego to nie ja :-) tyle razy wam powtarzam :-)

heheh dzięki... zrobiłem błąd kurde w pierwszym tagu - ale lipa XD zastanawiałem się z pl-kobieta ale jakoś mi ten post nie pasował między paznokcie a dzieci :D:D

Tag #pl-kobieta to nie tylko malowane "lale":-), pazkokietki. Może kilka kobiet zmieni podejście do mężczyzn.pierwszego tagu nie wyminienisz. Inny tak.

Uważaj z tagiem #pl-kobieta, szkoda, gdybyś dostał flagę za taką głupotę. Z tego co się orientuję, mogą go używać tylko panie... taka sytuacja ;)

hahah cenna uwaga :D nie no wchodzenie w mrowisko to nie mój życiowy cel, kto będzie chciał to odnajdzie art ;P

Hehe boi dudek :-) :-) kobieta toba manipuluje :-)

Weź.. nie podpuszczaj XD

Bo Cie zjedzą:-) zostaw tak jak jest i pomysl nad swoim tagiem #pl-faceci. Powaznie. Mi sie milo czytalo.

Pewnie masz racje. Ja to hardcore pewnie bym lekko naraził się. Trzeba pomyśleć nad nowym tagiem #pl-faceci :-) nawet fajnie by było :-)

jasne, w sumie następnym razem założę. Mam jeszcze kilka tematów do poruszenia w podobnej konwencji.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 69643.83
ETH 3699.41
USDT 1.00
SBD 3.26