You are viewing a single comment's thread from:

RE: ✅ Jak żyć Eko - Logicznie ? 6 PORAD, które już dziś wprowadzisz do swojego życia!

in #pl-artykuly6 years ago

Ten z małymi foliówkami w markecie co pakuje każdą jedną rzecz typu warzywo czy owoc do oddzielnej torebki to mój mąż :/ nawet cytrynę tak musi zapakować sobie w tą foliówkę bo musi mieć czysty plecak. Na początku bardzo mnie to irytowało, próbowałam zmieniać i znalazłam na to metodę. Teraz zawszę proszę, żeby kupił wszystkiego więcej, np. od razu 5 cytryn itd. a te małe woreczki wykorzystuje później do kosza na śmieci w łazience. Bardzo ucieszyłam się na to, że wszystkie reklamówki w sklepach są płatne, szkoda tylko, że nie te przy owocach i warzywach :)).

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66041.52
ETH 3064.94
USDT 1.00
SBD 3.69