You are viewing a single comment's thread from:

RE: Poradnik do gry komputerowej League Of Legends

in #pl-artykuly5 years ago

Ja tutaj myślałam, że wleci jakiś śmieszek poradnik, ale okazało się bardzo sensowne i przydatne. Szacuneczek za platynę, mi nigdy nie chciało się wbijać wyżej niż G5 (czyli w zasadzie zagrać placementy), za duże szczęście do stereotypowego yasuo na midzie.

Posted using Partiko Android

Sort:  

Cała ta gra to śmieszek. W goldzie praktykowałem banowanie postaci mojej drużyny, coś tam przez chwilę cię powyzywają, będą życzyć ci śmierci , ale później piszesz stfu, mutujesz oponenta i w sumie po kłopocie. Takie uroki niskiego elo.

Posted using Partiko Android

Tak poza tym, skoro przeczytałaś to może zmienisz kiedyś zdanie i sięgniesz po coś wyżej niż G5 (chociaż G5 to i tak dobrze). Więc powodzenia. ^^

Posted using Partiko Android

Musiałabym mieć z kim. Dla mnie granie samej rankeda powyżej G5 to trochę marnowanie czasu, bo i tak lepszych nagród nie dostanę (ramka z ikonką mają dla mnie małe znaczenie), plus gram jako ADC, więc jeśli nie gram z suppem w premade, to zazwyczaj mam katorgę, a nie grę.
Main Caitlyn here!

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62991.27
ETH 3180.91
USDT 1.00
SBD 3.82