You are viewing a single comment's thread from:

RE: KSIĄŻKA VS E-BOOK-Które warto i co lepsze?

in #pl-artykuly5 years ago (edited)

Ja z kolei jestem użytkownikiem Kindle'a. Długo się zbierałem do zakupu i miałem swoje wątpliwości, ale gdy się przekonałem to okazało się, że naprawdę było warto. Potwierdzam to co wiele osób mówi - czytam dzięki temu więcej. Bo łatwiej zabrać książki gdzieś ze sobą, bo łatwiej książki pozyskać (nie wszystko znajdę jest w bibliotece, szczególnie pozycje nie przetłumaczone jeszcze na nasz język).

Natomiast nie rezygnuję z papieru. Tak na oko 30% książek nadal czytam w wersji papierowej. Trochę dla odmiany od czasu do czasu, trochę dlatego, że jednak tradycyjny papier swoje zalety względem e-papieru nadal ma. Nie jest tak, że e-czytniki są we wszystkim lepsze.

Sort:  

Oczywiście, dla mnie e-papier to książka w podróżnej wersji lub książka "na gwałt". Pomógł mi w przygotowaniu do Olimpiady Filozoficznej gdy książki które były mi potrzebne do pracy, nie były dostępne w moim mieście. Lubię też czytać na nim instrukcje obsługi (tak wiem, jak ostatni frajer) które obecnie często są w pdf-ach.

Choć trzeba powiedzieć, że PDFy to jednak jeden z gorszych formatów do czytania na e-czytnikach. Idealnym formatem jest ePub, który z łatwością można też przekonwertować na MOBI, jeśli mamy Kindla. Choć to też zależy jakie formaty nasz czytnik obsługuje, ale chyba mało który dobrze radzi sobie z PDFami.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68498.38
ETH 3905.59
USDT 1.00
SBD 3.66