You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jestę Steemianę - Część 2. Skąd się biorą pieniądze?... A w’ogle, to co tak mało?

in #pl-artykuly5 years ago

A to nie jest takie proste. Przede wszystkim należy regularnie tworzyć fajny kontent, a potem mieć jeszcze trochę farta.
Żeby się spodobać.
Temu botu.

Botu nie trzeba się spodobać, wystarczy pisać teksty po angielsku i jakiś kurator OCD (np. ja) może zaproponować Twoją kandydaturę. I tak się trafia na listę na tej wsi :P

Sort:  

To co powiedział Pan @fervi to oczywiście szczera prawda. Pisząc ww. post poszedłem na skróty. Bot to bot. Ma wszystko w odpowiedniku humanoidalnej dupy. Robi tylko to co mu każą ludzie. Tak więc bot @ocdb upvotuje konta które:

  • Prawdziwi ludzie będący kuratorami (jak @fervi, a mnie rekomendował @yasu24 o ile dobrze pamiętam ) zarekomendują jako godne uwagi.
  • Na discordzie zareklamuje się dane konto i po szybkiej rozkminie ustalą ziomy że, nie ma lipy i się nadaje.
  • Pewnie znowu coś pominąłem, ale to nie wikipedia. Ja tylko wskazuję ścieżki do googlania. :P

Oh. Thank you for writing my name.

Posted using Partiko iOS

No problemo, @yasu24 :)
May the forces of evil become confused on the way to your house.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63578.68
ETH 3314.57
USDT 1.00
SBD 3.94