You are viewing a single comment's thread from:

RE: Użądlenie pszczoły miodnej - siła jadu, jak uniknąć, co robić po użądleniu

in #pl-artykuly6 years ago

świetny art.
mój rekord to naraz 8 użądleń pszczoły z czego wszystkie szyja,policzek, ucho i za uchem.
pobolało z 2-4h, troszkę byłem spuchnięty, usunęliśmy żądła i szybko wszystko wróciło do normy. :)

Sort:  

8 na raz ? : D

Tak, jak "łapałem" rój co zwiał z ula.

Ciekawe, jesli tobie po 8 nic nie było to może faktycznie ja jestem jakiś wrażaliwy na jad pszczeli : P

Swego czasu jak byłem na obozie, to mieliśmy poszukiwania skarbów. I jedna grupa rozwaliła w krzakach ul szerszeni i os, więc każdy z tej grupy miał min. 10 ukąszeń. Rekordzista 60 na całym ciele. Oczywiście wszyscy do szpitala, ale nikomu nic poważnego nie było i wszystkich wypuścili tego samego dnia.

Możliwe, każdy organizm inaczej reaguje, ja wiem że po użądleniu osy czy pszczoły nic mi w zasadzie nie jest :)

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69331.49
ETH 3676.83
USDT 1.00
SBD 3.24