[PL]Domowa hodowla chilli - Dzień 14 - #życiowo

in #pl-artykuly6 years ago

Cześć!
Dzień 14 mojej przygody z hodowlą chili to moment w którym przesadziłem nasionka do doniczek. Wszystko opisane poniżej :)

Poprzednie raporty

Dzień 1: https://steemit.com/pl-artykuly/@kappucino/pl-domowa-hodowla-chilli-dzien-1-zyciowo
Dzień 11: https://steemit.com/pl-artykuly/@kappucino/pl-domowa-hodowla-chilli-dzien-11-zyciowo

Raport na dzień 08.03.2018 - dzień 14

Jak już pisałem, przesadziłem dzisiaj nasionka do doniczek. Tak wyglądały nasionka jeszcze przed wsadzeniem w ziemie:

Mix ostrych

Dragon Chili

Jeżeli chodzi o poszczególne gatunki to:

  • Cherry Bomb, wykiełkowało jedno nasionko,
  • Dragon Chili, trzy nasionka,
  • Carolina Reaper, niestety zero,
  • Mix ostrych, tutaj udało się przesadzić jedno nasionko,
  • Mix dekoracyjnych, udało się przesadzić 3 nasionka.

Oczywiście nasionek z tacki nie wyrzucam, zobaczymy, może coś z nich jeszcze będzie :)

Jak przebiegło przesadzanie?

Tak jak już wspomniałem we wcześniejszych artykułach, nasionka przesadziłem do doniczek zrobionych z opakowań po serku wiejskim. Użyta ziemia to taka, którą miałem pod ręką ( tzn. na balkonie :D ). Jakaś uniwersalna do warzyw i kwiatów. Nasionka z tego samego gatunku powsadzałem do jednej doniczki. Pewnie lepiej byłoby dać jedno nasionko do jednej doniczki, ale nie mam aż tyle doniczek ani miejsca, żeby to wszystko trzymać. Mam nadzieję że pomimo tego uda się zebrać chociaż kilka papryczek :)



Posadzone papryczki

Co dalej?

Teraz pozostaje czekać na pierwsze listki. W przyszłości pewnie będę musiał zastosować większe doniczki, no i tak jak wspominałem w poprzednim wpisie - jakiś nawóz.

Dzięki za przeczytanie ;)

Sort:  

Uwielbiam papryczki. Zamawiam po każdej kiedyś tam😀

Chcesz to Ci wyślę nasionka, bo mi trochę zostało ;)

A jeszcze jest czas żeby zasadzić, bo z tego co czytałem trzeba do połowy marca :D

Z chęcią. Na chat wchodzisz? Napisz a ja wyśle adres

Napisałem do Ciebie :p

O kurcze, ciekawa rzecz :D
Pisz dalej co i jak, pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 68526.92
ETH 3726.80
USDT 1.00
SBD 3.73