You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ekranizacja "Igrzyska Śmierci. W pierścieniu ognia"/ Co sądzę?

in #pl-artykuly6 years ago

A mi druga część podobała się prawie tak samo jak pierwsza - takie 7/10. Najbardziej zapadły mi w pamięć sceny z samych igrzysk i ta nowa arena. Z zainteresowaniem śledziłem jak kolejni uczestnicy napotykali różne śmiertelne pułapki. Głupotek było sporo, ale też chyba za specjalnie się na nich nie skupiałem.

Sort:  

Gdy za pierwszym razem oglądałam film również nie zwracałam uwagi na takie małe błędy, natomiast ostatnio młodsza siostra poprosiła mnie abym obejrzała tą część razem z nią (siostra jest wielką fanką). Akurat nie miałam zajęcia, więc zgodziłam się i właśnie wtedy przyjrzałam się dokładnie wszystkiemu. Spostrzegłam, że włosy Katniss zmieniają położenie, strzał nie ubywa oraz dużo więcej takich wpadek, ale jak wspomniał poniżej @psychepl "nie ma filmu doskonałego".

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62606.46
ETH 3024.95
USDT 1.00
SBD 3.90