You are viewing a single comment's thread from:

RE: Co dał nam libertarianizm?

in #pl-artykuly6 years ago

Raz spytałem się jednej dziewczyny dlaczego jest feministką. Odpowiedziała, że nie zgadza się na przemoc (łącznie z tą obywająca się w myślach mężczyzn) wobec kobiet wynikającą z "seksistowskiej" kultury no i że będzie z tym walczyć. Zapytałem więc co takiego zrobiła dla kobiet, czy i jak walczyła. Odpowiedziała mi chwilą ciszy oraz stwierdziła, że jestem seksistą, bo lekko zaśmiałem się podczas tej ciszy. Odparłem, że gdyby faktycznie walczyła o dobro kobiet to wstąpiłaby do policji ewentualnie do jakieś organizacji zwalczających ucisk samców. Do dziś jest na mnie obrażona.

Pytanie: Czy cały ten ruch feministyczny bierze się z aktualnej mody albo z chwytnych pięknie brzmiących sloganów? Czy jest jakaś inna przyczyna?

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69447.18
ETH 3689.94
USDT 1.00
SBD 3.30