You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kolejny przybysz uzbrojony w nóż w Warszawie!

in #pl-artykuly6 years ago

Wczoraj polka ( celowo z małej) pocięła we Włoszech pięć osób tasakiem. Jedna osoba nie żyje. Kilka dni temu w Holandii polak ( celowo z małej) rzucał cegłami i kopał przechodniów. Dlaczego o tym nie wspomnisz?

https://wiadomosci.wp.pl/opiekunka-z-polski-dzgala-nozami-rzezniczymi-na-oslep-wloskie-sledztwo-6290910336563329a

Sort:  

Nie chcę powielać mainstreemu, pójdzie przekaz pod tresowanie podagogiką wstydu, więc temat będzie wałkowany. Podejmuję przemilczane tematy. Nie piszę o Polakach których wymieniasz, tak samo jak nie opisuję tysięcy innych ataków które we Włoszech i Holandi przeprowadzili Afrykańczycy w tym roku. Czy w komentarzu pod artykułem wp spytałeś się ich dlaczego nie opisali tematu Afrykańczyka grasującego z nożem po Warszawie? Sam piszesz tylko o Steemit, dlaczego nie traktujesz o tematyce wszystkich kryptowalut? Dlaczego je dyskryminujesz?

Nie pytałem bo nie musiałem artykuł o dłubiącym sobie nożem w nodze czarnoskórym mężczyźnie był ze dwa dni wcześniej. Nie chcę Cię martwić ale steemit to nie kryptowaluta, a ja o żadnej kryptowalucie nie piszę.

Czy mógłbyś mi podać do niego link ponieważ jest on nie do znalezienia. szukałem informacji na ten temat i JEDYNY portal który to opisał to jakiś lokalny. uważam, że kłamiesz, ale udowodnij mi proszę, że się mylę. co do krypto, to nie będę się wypowiadał, to Twoja działka

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68296.35
ETH 3839.24
USDT 1.00
SBD 3.64