Sort:  

Słuszna uwaga, bo również u mnie zdarzało się że busy.org nie zapisał tekstu (dodałem do artykułu ostrzeżenie). Ale ja wykorzystuje głównie te szablony z busy.org do tego by mieć listę tematów na które mogę napisać. Gdy do głowy wpadnie mi jakiś pomysł wpisuję przykładowy tytuł co pomaga później oszczędzić czasu na wymyślaniu kolejnych artykułów. A gdy już skupiam się na temacie to zawsze sprawdzam czy mi się wszystko zapisuje.

Busy jest ograniczony i bardzo źle mi się tam tworzy teksty. Na steemit zresztą dużo lepiej to wszystko działa...

Ja mam odwrotnie, na busy.org zdecydowanie przyjemniej mi się pisze. Natomiast na steemit jest przejrzyściej. Widać więcej postów które pisaliśmy i szybciej możemy rozeznać się. Jedyną rzeczą jaką używam na steemit są wypłaty.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57453.27
ETH 2928.75
USDT 1.00
SBD 3.67