Karta moja biedronka - hit czy kit

in #pl-artykuly6 years ago

Swego czasu, w trakcie trwania myślę, że już legendarnej akcji ze świeżakami moja córka zażyczyła sobie kalafiora Krzysia. Myślę, że dyskont na tym skorzystał przynajmniej w moim przypadku. Co prawda mam ten sklep blisko i często tam zaglądam, ale nie oszukujmy się bywałam tam znacznie częściej by spełnić zachciankę córki. Wtedy, też dołączyłam do programu lojalnościowego moja biedronka. Niby nic szczególnego ale dawali jedną naklejkę więcej. Szybko podsumowując, cel został osiągnięty i kalafior Krzyś dołączył do licznego grona pluszaków. W chwili obecnej poszedł już w zapomnienie.

Na ten moment zakupy we wspomnianym sklepie stały się rzadsze, ale odruchowo zawsze grzecznie wyciągam kartę skoro o nią proszą. Nawet kupując drożdżówkę i wodę. Coś mnie jednak ostatnio tknęło jak stałam w tej niekończącej się kolejce i gdy kasjerka zadała standardowe pytanie o kartę to obudzona z letargu pytam, a co ona właściwie daje? Chwilowa konsternacja Pani. W końcu odpowiedź. W sumie to nie jestem pewna, ale chyba są jakieś zniżki. Nie mam pretensji do kobiety może jest nowa w pracy. W końcu sama powinnam wiedzieć mam tą kartę już chyba z rok. Więc szukam w internecie i znalazłam. Na ten moment z kartą moja biedronka jest promocja na dokładnie 3 produkty. Zniżka była m.in. na jogurty które w czteropaku wypadały 1zł taniej. W sklepie jednak poszukując jogurtów nie rzuciła mi się w oczy żadna informacja na ten temat. Gdybym wiedziała, to być może bym skorzystała chociaż nie jestem żadnym łowcą promocji. Skoro jednak żaden z wspomnianych produktów mnie nie interesuje to po co w ogóle przegrzebywać torebkę w poszukiwaniach. Moim zdaniem nie ma sensu chyba, że chcecie wspierać firmę, a przy okazji pięć innych danymi na temat: co, gdzie i kiedy kupiliście?
Mam mieszane uczucia co do tego. Bo z jednej strony to niby nie żadna tajemnica i może skoro sklep wie, że lubię kupować np. sok bananowy to będzie się starał go mieć na stanie, a z drugiej strony przecież sklep doskonale wie ile i czego sprzedaje więc po co mu jeszcze informacja, że to konkretnie ja to kupiłam. Pomijając już zupełnie znienawidzone przez wszystkich wykorzystywanie danych do celów marketingowych.

Zdjęcie pixabay

Sort:  

Congratulations @yneta! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard Ranking update - A better rich list comparator
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @yneta! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got your First payout

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Congratulations @yneta! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69386.82
ETH 3714.50
USDT 1.00
SBD 3.85