Bilans otwarcia #0

in #pl-blog5 years ago

Blog.jpg

Trochę minęło od mojego ostatniego wpisu od siebie, dlatego też postaram się nadrobić chociaż część zaległości.

Od niespełna miesiąca publikuję dość enigmatyczną serię „Dokąd pójdę”, chciałabym wrzucać posty z większą częstotliwością, ale czuję, że zabrałam się za wymagający temat i nie jestem w stanie pisać tekstu z palca. Niemniej powoli dziergam już kolejną część, także w nadchodzącym tygodniu spodziewajcie się wpisu #2. Ciekawi mnie czy ktoś w pewnym stopniu identyfikuje się w tajemniczą bohaterką i jej towarzyszem/ką(?), niedługo pojawi się nieco więcej postaci oraz rozszerzę świat.

Niedługo na moim blogu pojawi się nowa seria. Tsaaa, jakbym radziła sobie z regularną publikacją już obecnej, aj Anshia, Anshia! Proszę, aby @mys nie spolerował co to będzie, ale czuję, że część z osób uśmiechnie się pod nosem. Jestem na etapie zbierania materiału zdjęciowego, żeby posty nie były suche, później zostanie spisanie wszystkiego co chodzi mi po głowie od dłuższego czasu. Na Engrave/Dblog jeszcze nie ma oddzielnej sekcji dla tej serii, żeby nikt się nie domyślił co tam kombinuje. Wypatrujcie znaków na niebie i ziemi. Trzymajcie kciuki albo śmiejcie się! Nadchodzi najlepszy sezon!

Jak wiecie już z postu @pkocjan, w Katowicach odbędzie się meetup polskiej społeczności. Jeśli jeszcze nie wiecie o czym mówię to marsz do Pauliny i zorientować się w temacie! No sio czytać! Ponieważ w ostatnim poście podana została data, jesteśmy praktycznie pewni z @mys, że będziemy obecni, także serdecznie zapraszam i tych przestraszonych, że będą czuć się obco, jak i starych wyjadaczy. Do tej pory dobrze wspominam poprzednie spotkanie, ale na to nałożyło się sporo drobnych rzeczy. Wierzę, że tym razem także frekwencja dopisze, a obecni będą mieli masę pozytywnych wrażeń!

W następnej operacji (hue) wspomnę między innymi o moich poszukiwaniach pracy oraz plotkom dotyczącym mojej walki z @nieidealna.mama na SteemMMA


Pierwotnie opublikowano na Opowieści ostatniej generacji dziewiątek. Blog na Steem napędzany przez DBLOG.

Sort:  

Dziewczynko ze zdjęcia, czy Ty na pewno jesteś pełnoletnia? Nigdy nie zaglądałem Ci do dowodu, ale może jednak powinienem :v

W stopce też "się machnęła", powinno być

Pierwotnie opublikowano na Opowieści ostatniej generacji dziewczątek. Blog na Steem napędzany przez DBLOG.

Haha, dzięki :p
Z ciekawości jeśli można, ile lat byś mi dał?

Posted using Partiko Android

我不会回答

No ja nie wiem, może dalej mam 16 lat ;)
Jak chcesz to dodam kiedyś zdjęcie z Tobą

Kiedyś dodamy ;)

Ale to za jakiś czas :*

Posted using Partiko Android

Dzięki za reklamę ;)
A czy to aktualne zdjęcie? Niezłe :D

Może nie z dzisiaj, ale sprzed niedawna :)

Posted using Partiko Android

Miałabym Cię ciężko poznać ;)

@anshia poruszyła temat spotkania i jakby ktoś się bał przyjść, bo będzie czuł się staro wśród młodziaków, to zapewniam, że stare zgredy też będą xD (mówię o sobie jakby co)

Ostatnio czułam się szczylem wśród rozsądnych ludzi :D cieszyłam się, że mogłam z Wami porozmawiać i nie zostałam odtrącona ze względu na wiek :p

Posted using Partiko Android

A od jakiego wieku jest się starym zgredem?

Posted using Partiko Android

Nie wiem, ale chętnie się dowiem :p

Posted using Partiko Android

To jest bardzo płynna granica ;), ale wystarczy być zgredem i być starszym od kogoś :D

Lepiej zabierz dowód na ten meetup bo alko nie kupisz :P

Bez dowodu to się nigdzie nie ruszam, do tej pory słyszę, że wyglądam za młodo na napoje wyskokowe :D

Posted using Partiko Android

Ta młodsza siostra ze zdjęcia to jeszcze do podstawówki czy już do liceum? Swoją drogą podobna do Ciebie, jak dwie krople wody ;-)

Jeszcze się załapała na gimbalandię, ostatni rocznik :D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99