Kilka prac, kilka przemyśleń

in #pl-blog6 years ago (edited)

Warto zacząć od czegoś, co lubię. A lubię rysować. Chciałbym pokazać wam kilka z moich prac, lepszej lub gorszej jakości. Jestem samoukiem, nigdy nie uczyłem się w żadnej szkole plastycznej, czego szczerze żałuję bo mam świadomość, że mój "warsztat" leży i kwiczy. Jednak zawsze udawało mi się przelać to co widzę na papier z całkiem ciekawymi efektami, trochę gorzej było z moimi własnymi wyobrażeniami. Jednak niedawno postanowiłem ostro wziąć się za siebie i uskuteczniać pracę u podstaw. Zawsze rysowałem na czuja bez wyuczonych podstawowych technik, bez znajomości ludzkiej anatomii, padania światła na obiekty itd. Teraz staram się to nadrobić i wskoczyć szczebel wyżej na artystycznej drabinie. Kończąc ten krótki wpis chciałbym pokazać wam te oto rysunki, które szczególnie lubię. Przepraszam z góry za słabą jakość, jednak bez skanera czy dobrego aparatu nie mogłem pozwolić sobie na lepszy efekt.

18947177_1407021256059261_151100590_o.jpg
Tutaj mamy początek prac nad fan artem do fanowskiej produkcji w uniwersum Wiedźmina, filmu "Pół wieku poezji później". Na papierze kontur postaci wiedźmina Lamberta, o którym ktoś kiedyś ułożył fraszkę.

29472768_1569274523186446_6544572136583856128_n.jpg
A tu mamy fanfic do gry Gothic. Swojego czasu chciałem rozbudować ubogie lore gry o kilka opowiadań i tekstów, które opublikowałbym na portalach związanych z tematyką serii. W międzyczasie uwikłałem się w produkcję modyfikacji do drugiej części i tam też przemycam wiele moich pomysłów. Jednak nie porzuciłem całkowicie mojego pomysłu z opowiadaniami i mam zamiar napisać kilka, okraszając je podobnymi artami. Aby rozwiać wszelkie wątpliwości tak wyobrażałem sobie pirata z Wysp Południowych, odnosząc się do lore pierwszych dwóch części Gothica.

18012676_1362281527199901_1195375000_o.jpg
Chyba nie muszę nikomu przedstawiać. Ragnar Lothbrok we własnej, starej osobie. Bardzo lubię ten rysunek, być może dlatego, że darzę serial wielkim sentymentem. Może niedługo wrzucę pracę z inną postacią z serialu, o ile uda mi się ją znaleźć w stercie moich niedokończonych rysunków.

29595318_1579809688799596_5536003943772787519_n.jpg
A tutaj luźna zabawa długopisem. Leszy nie-leszy stylizowany na nordycko-słowiański ornament.

Póki co, to wszystko co chciałem dziś pokazać. Niedługo wrzucę wpis z pracy nad nowym rysunkiem w którym będę krok po kroku opisywał proces tworzenia. A przy dobrych wiatrach może uda mi się zrobić speed drawing jakiejś pracy. Mam nadzieję, że spodobają się wam moje wypociny :p

Sort:  

Ciekawe rysunki, zwłaszcza ten pierwszy i przedostatni. Szkoda, że moje wiersze są w większości trudne do zilustrowania. Myślałeś może nad animacjami swoich rysunków?

Dziękuję za miłe słowa. W najbliższej przyszłości mam zamiar spróbować moich sił przy digitalach, ale do tego brakuje mi jeszcze odpowiedniego sprzętu. Póki co muszę zdać się na stary dobry ołówek i czystą kartkę.

Nie ma za co. Będę śledził Twoje kolejne posty. Powodzenia :) .

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65457.15
ETH 2939.01
USDT 1.00
SBD 3.68