Dlaczego wybrałem animal flow za główną formę treningu?

in #pl-blog4 years ago

Krótka historia 👇👇👇

Z aktywnością jestem związany od... kurde ile to będzie 🤔❓ Może inaczej, zacząłem jak miałem jakieś 13 lat👶
Teraz (jeszcze ) mam 26 lat🤣

Więc ponad połowę życia spędziłem (w sumie nadal spędzam) na zgłębianiu nauki - tak naprawdę o sobie, bo człowiek, jako element każdej aktywności jest podstawą w dziedzinie ruchu. Oczywiście faktem jest, że nadal długa droga przede mną i ciągle muszę się szkolić, ale powiedzcie mi gdzie nie trzeba ❓

Ale idąc do sedna👇
Na przestrzeni tych lat próbowałem różnych form aktywności, miałem różne cele ale w dłuższej perspektywie wiedziałem, że to nie do końca to co chcę 😁

Co się więc stało?
Wiecie, jak jest potrzeba to i rozwiązaniu się znajdzie 😁Przypadkiem rozmawiałem z moją znajomą @fitfishstudio (Justynka, dziękuję Ci za to) i to właśnie ona napomknęła mi o #animal flow.

Co więc zrobiłem?
Zacząłem szukać co to i pojechałem na warsztaty gdzie poczułem hmm - jakby "demencję" ruchową😁
Pomyślałem kurde tyle czasu trenuje i to z ciężarami, a takie ćwiczenia mnie niszczą. Stwierdziłem więc coś tu jest nie tak😒
Zacząłem zgłębiać temat. Pojechałem na jedno, potem drugie szkolenie. I z perspektywy czasu powiem Wam, jest ogromny przeskok sprawnościowy, który również przekłada się na wyniki siłowe w innych ćwiczeniach. Zauważam to u siebie, a przede wszystkim widzę to u podopiecznych, którzy dzięki animal flow poprawiają wyniki i korygują swoją postawę w holistyczny sposób.
Myślę, że ci co doświadczyli mogą poświadczyć😁
Taki krótki wstęp😁

A jeżeli chcecie zobaczyć przykładowy ruch zapraszam do odnośnika

https://www.facebook.com/558837684307445/posts/1413114632213075/?sfnsn=mo&d=n&vh=e

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 65454.89
ETH 2948.91
USDT 1.00
SBD 3.69