#pl-blog / odpowiedzi konkursowe. Zabawa u @rozku

in #pl-blog6 years ago (edited)

-Utwór mojego życia to..

"Stone Sour - Taciturn"

Piosenka, która rozpoczęła duże zmiany w moim życiu, na obrączkach ślubnych mojej i męża widnieje właśnie tytuł "Taciturn" co chyba tłumaczy skalę tych zmian.
Polecam bardzo zatrzymać się na chwilę i posłuchać :)

-To, co zawsze muszę mieć w lodówce to..

Śmietanka do kawy! Nie mogę bez niej żyć chociaż wiem, że z nią moja dupa nie zmaleje :D

-Podróżowanie to dla mnie..

Oderwanie od rzeczywistości i reset.

-Film, z którego nigdy nie wyrosnę..

Niekończąca się opowieść. Najpiękniejszy film dzieciństwa, na którym zawsze będę ryczeć chociaż znam go na pamięć. (książkę oczywiście również mam ;) ) Jeśli nie oglądaliście, łapcie:

https://www.filmweb.pl/film/Nieko%C5%84cz%C4%85ca+si%C4%99+opowie%C5%9B%C4%87-1984-8103

-Gdy mi smutno, to..

Gadam do psów, te mi nigdy nie powiedzą, że mam narąbane a dodatkowo dają się przytulać i rozumieją :)

13658_704228649697306_1724611039389630419_n.jpg

-Książka, która zmieniła moje życie to..

"Noc żywych trupów" - Historia z tą książką jest dość zabawna. Mając lat jakieś 11 podkradałam mamie poważniejsze książki do poczytania, pewnego dnia znalazłam JĄ - była schowana na końcu półki za innymi książkami. Oczywiście musiałam po nią sięgnąć. Stara, brzydka i z pożółkłymi kartkami. W połowie czytania zaczęły mi się wkręcać ciekawe rzeczy - jaki jest sens życia, po co się staramy jeśli i tak umrzemy.. Mówię Wam, dziecięca rozpacz ogromna :D Rzekomo dostałam gorączki i widziałam białe myszki w pokoju na firankach :D Owszem - wylądowałam w szpitalu.
Nie, że jestem porąbana - dziś sądzę, że zwyczajnie się pochorowałam tego dnia a zapamiętałam sobie po swojemu.

No dobra ale co to zmieniło w moim życiu? Boję się cholernie wszelkich horrorów i thrillerów, na zombiaki ( te bardziej obrzydliwe) nie patrzę - normalnie zakrywam oczy rękoma albo się chowam na chwilę pod kołdrę :D Toleruję tylko serial "The Walking Dead", który przy okazji gorąco Wam polecam ale sama też nie obejrzę, jedynie z mężem :P
the-walking-dead-s1.jpg
źródło - top-ten.pl

-Mam ciarki, gdy..

Oj tego nie wypada tu pisać ;)

-Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez..

Męża, bo zobaczcie jaki to zajebisty gość! No i fajnie, że go mam. Może kiedyś mi przejdzie, ale teraz jeszcze nie :P
IMG_20150716_221654.jpg

-Mój dom marzeń to..

Tak mieszkać było by pięknie, tylko nie wiem kto by te okna mył..

32-e14103709667821.jpg
źródło whitemad.pl

-Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem..

Nigdy nim nie powinien zostać.

-Mój szacunek wzbudza..

Odwaga i mądrość.

-Góry są dla mnie..

Imponujące jednak nie nadzwyczajne.

-Marzenie, które jeszcze przede mną, to..

Nie mam wielkich marzeń, chcę żyć spokojnie, realizować to co planuję i mieć zdrową rodzinę oraz zwierzęta.

-Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak..

Mało lotne ale śmieszne :3
1515674704793792.png

-Najprzyjemniejszy zapach to..

Uwielbiam od lat:

tesori-d-oriente-white-musk1.jpg
źródło kremmania.hu

-Chciałbym aby ze świata zniknęło..

Robactwo! Głównie kleszcze i komary.. Nikomu do niczego niepotrzebne, świat byłby wdzięczny.

-Mój najważniejszy dzień jak dotąd to..

Najważniejszych dni było wiele, małe i duże. Takie jak kupno wymarzonego psa, domu, poznanie najlepszego faceta na świecie, narodziny syna, własny ślub. Każdy najważniejszy dzień należy pamiętać, bo każdy jest najważniejszy inaczej.

.....

Wszystkim, którzy przeczytali powyższe dziękuję za chwilę mi poświęconą :*

Konkurs u @rozku tu: https://steemit.com/pl-blog/@rozku/pl-blog-zaprasza-na-konkurs-nagrody-za-11-sbd
@mmmmkkkk311

@hellhouse stawiam wyzwanie! Czekam na Twój wpis konkursowy! Nie obijaj się

Sort:  

No Ci powiem dałaś czadu. Nie przebiję

Wyzwanie to wyzwanie, rękawica rzucona. Zegar tyka ;) Dajesz

O komarów i kleszczy nie zawarłem w swojej liście! Masz racje... jak lubie zwierzaki to tych najchetniej bym się raz na zawsze pozbył. Fajny wpis! :)

U mnie jest dostatek tego paskudztwa, więc pałam nienawiścią o każdej porze roku ;) Mniej w zimie :D

Dzięki :D

Dobry kawalek, idealnie sie wpasowal jako tlo do czytania twojego wpisu :) Tak kleszcze i komary moglyby zniknac, tylko co wtedy by jadly pajaki i inne takie?

Dziękuję! Fajnie, że Ci wpadł w ucho ;)

Kleszczy pająki nie jedzą..
Ostatecznie komary mogłyby zostać ale kleszcze są na ziemi.. Chyba dla żartu :D

Congratulations @kevlar.dogs! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @kevlar.dogs! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got your First payout

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @kevlar.dogs! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

The Steem community has lost an epic member! Farewell @woflhart!
SteemitBoard - Witness Update
Do not miss the coming Rocky Mountain Steem Meetup and get a new community badge!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 67405.50
ETH 3119.11
USDT 1.00
SBD 3.73