You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pora szykować się na wojnę | BOTY na Steemit

in #pl-emocjonalnie6 years ago (edited)

100% Zgody z tym artykułem. Sam chciałem napisać post na ten temat, ale wyręczyłeś mnie.

Ostatnio zauważyłem dość duży spadek aktywności polskich użytkowników na steemit(Możliwe, że się mylę, ale jak przyszedłem na tą platformę było więcej postów.(@jacekw mógłbyś to jakoś sprawdzić?))
Sądzę, że jest to spowodowane etapem wojny Polsko-Polskiej i niczym to się nie różni od tych pseudo dramek na youtubie, którzy zapewne większość tutaj nie lubi. Jeżeli ta wojenka będzie się ciągła w nieskończoność to pewnie nigdy żaden człowiek, inwestor(wieloryb) nie przyjdzie, bo zniechęci się platformą.

Sam zrezygnowałem nawet ze steem.chat, używam go tylko, jeżeli chce się z kimś skontaktować oraz ewentualnie wstawić post do polish promotion, ale czemu nie korzystam? Może powodu zostawię dla siebie.

Sort:  

Myślę, że zmiana aktywności jest głównie ze względu na kilkukrotny spadek wartości STEEM. Chociaż patrząc po liczbie postów, to wcale nie jest źle (mam akurat pod ręką wykres razem z innymi społecznościami, ale to chyba nawet lepszy).
Liczba postów:

Wartość nagród:

zrezygnowałem nawet ze steem.chat

Ja tam zajrzałem raz, kilka miesięcy temu. Znałazłem tyle hejtu na swój temat że mi uszy zwiędły. Zrobiłem nawet kilkaset screenów ale nigdy chyba nie odważę się opublikować żadnego bo są zbyt wulgarne. Od tamtej pory klikam tylko w link w emailu gdy ktoś zostawi prywatną wiadomość.

Myślę że ten chat to rak dla naszej społeczności, kilka osób dyktuje pozostałym co mają myśleć na temat innych.

Ten chat to główna siedziba polskiego zamordyzmu.

Gdyby nie polski czat, to polska społeczność nigdy by nie zaistniała. Bowiem na początku było tak mało polaków na Steemit, że jakakolwiek interakcja pomiędzy rodakami była prawie nie możliwa.

Zrobiłem nawet kilkaset screenów ale nigdy chyba nie odważę się opublikować żadnego bo są zbyt wulgarne.

zachecam do publikacji. Generalnie posługiwanie sie argumentem, wiem/mam cos, ale nie powiem, nie pokażę, bo to straszne... powoduje, że argument jest nieweryfikowalny.

kilka osób dyktuje pozostałym co mają myśleć na temat innych.

Ten czat nie jest prywatny. Jest publiczny. Każdy ma swój rozum i ludzie mogą czytać czyjeś wypowiedzi albo nie. Czy przypadkiem sugerowanie, że kanał to rak (i w domyśle, że lepiej było by go zamknąć) nie jest przypadkiem... zamordyzmem? :)

Spadek czy wzrost aktywności zależy głównie od ceny STEEM. ;)

No tak, ale chodzi mi o Polskich użytkowników, a nie cały świat ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 65143.22
ETH 3203.33
USDT 1.00
SBD 3.88