You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkurs #pl-filmy : "Zmiennicy" - serial, który się nigdy nie znudzi

in #pl-filmy6 years ago (edited)

To zdecydowanie mój ulubiony polski serial. Silnie kojarzy mi się z wakacjami, bo jeszcze z lat szkolnych pamiętam, że parę razy właśnie wtedy był emitowany.

Uwielbiam tę wielowarstwowość fabuły, która dziś pięknie odzwierciedla, jak bardzo różniło się życie przeciętnych ludzi (matka Kasi i nadgniłe jabłuszka, jakieś konszachty mięsno-rajstopowe z Ołtarzewską) i rodzin kadry kierowniczej (rozpuszczony do imentu Marianek Koniuszko), filmowców, aktorów, taksówkarzy i pisarzy, urzędników i robotników.

Cudny jest serialowy język z powiedzonkami, które dziś są naszymi kodami kulturowymi.
I ja lubię bardzo jeszcze jeden aspekt. Liryzm Barei. Śmiech, kolejne absurdy, afery, a pomiędzy nimi taka ładna miłość. Polecam przy następnym oglądaniu zwrócić uwagę na to, jakim romantykiem jest Jacek. :)

Sort:  

No oczywiście! Znakomite uzupełnienie tego co napisałem. To też mój ulubiony polski serial ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61195.86
ETH 3009.46
USDT 1.00
SBD 3.80