You are viewing a single comment's thread from:

RE: #27 Najbardziej wzruszające filmy

in #pl-filmy6 years ago

Mi się tak w życiu porobiło, że wzrusza mnie na prawde wiele, ostatnio nawet popłakałam się czytając kartke z życzeniami imieninowymi dla cioci. Część z filmów, które wymieniłaś mega na mnie działa, najbardziej Titanic i Igrzyska śmierci. Swoją drogą twój artykuł przypomniał mi taką nieciekawą rzecz z dzieciństwa, jak to spotykaliśmy się częścią rodziny u mojej babci, a było to dość często jak byłam mała i dzieciaki siedziały w jednym pokoju oglądając bajki na VHS, zawsze jakaś bajka a do tego ZAWSZE Król Lew.
Po pewnym czasie miałam zakaz na drugą część seansu z dzieciakami, gdyż za każdym razem na tej bajce bardzo mocno płakałam, tak że nasi rodzice zbiegali się przestraszeni do naszej salki kinowej. Do dziś moment jak Simba znajduje martwego tate i jego próby obudzenia go wywołują we mnie łzy.

Sort:  

mam tak samo! "Król Lew" to najsmutniejsza bajka świata! do dzisiaj mam traumę.. i u mnie w domu było tak samo! zanim poszłam do szkoły to dzień w dzień oglądałam "Pocahontas" i "Króla Lwa". nie wiem jak długo to trwało, ale do dzisiaj znam te bajki na pamięć.. masakra, że też to się nie nudziło :D

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69390.09
ETH 3783.14
USDT 1.00
SBD 3.83