You are viewing a single comment's thread from:

RE: #27 Najbardziej wzruszające filmy

in #pl-filmy6 years ago

Świetne zestawienie! Przy kilku pozycjach byłem zaskoczony Twoim wyborem, ale pierwsze miejsce obstawiłbym takie samo :) TITANIC to również dla mnie najbardziej wzruszający film ever...

Dziękuję, że przypomniałaś mi o filmie Czarny Książę. Jeśli nic mi się nie pomyliło, to oglądałem go jako dziecko i strasznie przy nim płakałem...

Jakie tytuły znalazłyby się na mojej liście? Na szybko do głowy mi przychodzi Życie jest piękne, Efekt motyla, Wszystko za życie, Chłopiec w pasiastej piżamie, Manchester by The Sea, Mój przyjaciel Hachiko, Moja dziewczyna, Siedem dusz, Między słowami, Blue Valentine, Ostatnia miłość na Ziemi.

Sort:  

chyba każdy dzieciak płakał na "Czarnym Księciu" :)
gdybym miała stworzyć listę TOP50 to na pewno pojawiłoby się tam parę wskazanych przez Ciebie tytułów, ale już nie miałam na nie miejsca!
bardzo cieszę się że podałeś swoją listę! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68918.37
ETH 3764.25
USDT 1.00
SBD 3.43