You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkurs #pl-filmy : "Zmiennicy" - serial, który się nigdy nie znudzi

in #pl-filmy6 years ago

Gdy chodziłem do podstawówki, to pamiętam że serial "Zmiennicy" w godzinach porannych był emitowany na TVP. Troszkę oglądałem, ale tylko urywki. Za mało z niego rozumiałem. Nigdy nie obejrzałem go całego. Ale teraz wiem, że muszę to zmienić.

Z "Misiem" i "Alternatywy 4" Barei miałem podobnie. Przy pierwszym kontakcie z tymi dziełami byłem po prostu zbyt młody, by je zrozumieć i wyłapywać te wszystkie PRL-owsie absurdy, docenić poczucie humoru reżysera itd. Ale po latach, gdy do nich wróciłem, okazało się, że bardzo mi się spodobało. Liczę zatem, że ze "Zmiennikami" będzie podobnie.

Sort:  

O, na pewno. Jako dziecko też nie do końca ogarniałam te wątki "przemytnicze", "kolesiowskie", ale też nostalgiczne - koledzy z powstania czy z przedwojenny właścicielem pałacu. Wtedy liczył się przede wszystkim wątek główny - WPT, Kasia i Jacek. Z kolejnymi seansami po prostu chłonie się coraz więcej.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61185.73
ETH 3012.54
USDT 1.00
SBD 3.84