You are viewing a single comment's thread from:

RE: #27 Najbardziej wzruszające filmy

in #pl-filmy6 years ago (edited)

Mnie najbardziej ruszyła "Zielona Mila". Jest to chyba jeden z niewielu przykładów, kiedy film jest lepszy od książki. Mistrzowski scenariusz, a aktorstwo na naprawdę niespotykanym poziomie. Bardzo polecam film. Jeżeli nie widziałaś, to zobacz koniecznie.

Sort:  

widziałam, kilkakrotnie. to bardzo ciężki film, ale wzruszył mnie.. może raz? faktycznie, jest genialny, ale nie trafił w moje serce :)

Zgadzam się - najbardziej wzruszający film, ryczę na nim jak bóbr. Jak leci powtórka,a ogląda go moja małżonka to wychodzę albo zakładam słuchawki włączam wota, bo wiem, że nie wyrobie i będę ryczał. Oglądałem go już kilka razy.
Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68313.70
ETH 3663.55
USDT 1.00
SBD 3.66