KONKURS #pl-filmy!!! Edycja 4 - Odpowiedzi.

in #pl-filmy6 years ago

Source

Jestem dość od niedawna na platformie Steemit, a to pierwszy post a'la konkursowy, łączący ściślej społeczność, który przyciągnął moją uwagę. Dlatego zdecydowałem się rozpisać na ten temat ponieważ kategoria filmu towarzyszy mi praktycznie od dzieciaka, stale się przeobrażając i zmieniając w postrzeganiu różnych treści. Dodam, że żaden ze mnie znawca wyszukanej kinematografii, a jednak są pewne treści, które również mi przypadają do gustu.


1. Jaki jest Twój ulubiony film?

Pierwsze pytanie i już się zaczynają schody. Jest wiele produkcji, które mógłbym uznać za faworyta, ale filmem który wbił mnie w fotel, zniszczył totalnie i wytrzymał próbę czasu po której nadal fanatycznie się go ogląda jest "Django Unchained" Quentina Tarantino z 2012 roku. Ze względów sentymentalnych dorzucił bym tu również serię filmów "Gwiezdne Wojny".

2. Przy jakim filmie ryczysz jak bóbr?

Ostatnio coraz trudniej mi uwolnić z siebie emocję tego typu na jakichkolwiek produkcjach. Jednak jeśli cofniemy się trochę wstecz pamiętam, że takim filmem który rozkleił mnie wewnętrznie i doprowadził do łez był film "Zielona Mila".

3. Jaką filmową postacią chciałbyś być?

Naturalnie Bezimiennym z filmu "Dobry, zły i brzydki" z 1966 roku, a także dwóch pozostałych filmów serii, granego przez Clinta Eastwooda.

4. Której aktorki nie możesz zdzierżyć na ekranie?

To dość trudne pytanie więc trochę przeobrażę odpowiedz na nie, ponieważ nie przypominam sobie bym przywiazywał do tego większej wagi. Jest natomiast postać wykreowana przez aktorkę Annę Gunn w serialu "Breaking Bad". Wcieliła się ona tam w postać Skylar White i doprowadzała mnie wręcz do irytacji jej zachowaniem w niektórych scenach i momentach całej fabuły. Po głębszej analizie zrozumiałem jak dobrze musiała zagrać by wzbudzić taką irytację i zniesmaczenie swoją postacią.

5. Jaki jest Twój ulubiony aktor?

Matthew McConaughey. Szanowałem i podziwiałem gościa już od dłuższego czasu, natomiast jego rola w "Detektywie" już totalnie spowodowała, że jest on moim faworytem w tej kategorii.

6. Jaki serial mógłbyś oglądać bez końca?

Wspomniane przeze mnie wcześniej "Breaking Bad" oraz Amerykańską wersję serialu komediowego "The Ofiice" ze Stevem Carellem.

7. Który film animowany potrafi obudzić w Tobie dzieciaka?

Wydaję mi się, że "Iniemamocni". Ostatnio miałem okazję zabrać chrześniaka na drugą część tej serii i jak na animację była zaskakująco tak samo dobra jak pierwsza część, co niewielu produkcjom się zdarza ostatnimi laty.

8. Jaką aktorkę z radością obserwujesz na ekranie?

Margot Robbie.

9. Który aktor powinien według Ciebie zająć się czymś innym?

Adam Sandler. W zasadzie to już próbuję, tworząc serię komedii pod platformę Netflix, a także i wchodząc w biznes występów komediowych na żywo. Ten sam żart powtarzany latami w końcu przestaję być smieszny, choć swoje pięć minut ten Pan posiadał.

10. Jaki jest najczęściej oglądany przez Ciebie gatunek filmowy?

Dramat oraz Science-fiction.

11. Ścieżkę dźwiękową do którego filmu kochasz najbardziej?

Wiele znalazłbym tu odpowiedzi , ale mój faworyt muzyczny, który przepięknie łączy się z tym co dzieję się na ekranie wywierając niesamowite wrażenie występuję w ścieżce dźwiękowej do filmu "Mad Max: Fury Road" z 2015 roku.

12. Który reżyser powinien Twoim zdaniem tworzyć w nieskończoność?

Oczywiście Christopher Nolan.

13. Którego artystę ze świata filmu chciałbyś przywrócić do żywych?

Heath Ledger, ale może akurat jego śmierć jeszcze bardziej dodaje dramatyzmu i geniuszu do jednej z jego ostatnich granych ról. Mam tu na myśli postać Jokera z fimu "Mroczny Rycerz" z 2008 roku.

14. Jaki jest Twój ulubiony czarno-biały film?

"Dwunastu gniewnych ludzi".

15. Jaki film jest według Ciebie największym nieporozumieniem?

"The Room" ? :) Choć niektórzy widzą w tym utworze ukryty geniusz twórcy.

16. Który polski film jest według Ciebie najlepszy?

Szczerze to mało oglądam Polskich filmów, ale dla mnie to "Dzień świra".

17. Jakiej filmowej postaci nienawidzisz?

Hmm.. w sumie już odpowiedziałem na to w pytaniu nr 4, ale i tak ponawiam "Skyler White" z "Breaking Bad".

18. Jaka filmowa scena najmocniej utkwiła Ci w głowie?

Scena z udziałem Samuela L. Jacksona, gdzie wygłasza on już swój legendarny monolog w jednych z pierwszych scen filmu "Pulp Fiction", a także ostatnich tworząc niesamowity kontrast sytuacji.

19. Za co uwielbiasz kino?

Najbardziej za to, iż pozwala na pewne sprawy spojrzeć w innym świetle co za tym idzie skłania do przemyśleń i rozwoju. Natomiast jak wielkie roboty się nawalają w 3D też jest spoko :).

20. Dlaczego marnujesz swój czas na oglądanie filmów i seriali?

Traktuję to jako formę spokojnego relaksu i oderwania od rzeczywistości. Sprawia mi to po prostu przyjemność.

Sort:  

Wielkie dzięki za udział w zabawie :) Cieszę się, że akurat ten konkurs przyciągnął Twoją uwagę :D

Ja również nie mogłem zdzierżyć żony Waltera White'a w "Breaking Bad". Mało która postać mnie tak irytowała.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61374.19
ETH 2885.69
USDT 1.00
SBD 3.55