Konkurs pl-filmy edycja 5 - Odpowiedzi

in #pl-filmy5 years ago

Dawno nie brałem udziału w żadnym konkursie, przed rozpoczęciem pisania nowego posta zerknąłem na steemit. Ku moim oczom ukazał się ten właśnie konkurs. Pomyślałem sobie, czemu nie napiszę coś w końcu konkursy są dla każdego, brałem już udział w poprzednich edycjach, może nie wszystkich ale kilku na pewno. Dlaczego udostępniłem Spider-Mana w miniaturce? Jest to taki smaczek który oznacza to że oglądałem ten film jako ostatni, później katowałem tylko seriale. Bez zbędnego pitolenia podaję odpowiedzi na poniższe pytania.



Filmy którego reżysera omijasz z daleka?

Odpowiedzi mają być szczere więc powiem że żadnego nie unikam, lubię oglądać filmy w sposób losowy, wygląda to tak. Przeglądam moją specjalną listę filmów, sprawdzam co oglądałem już. Później wyszukuję jakieś filmy, robię to losowo. Często nie czytam o czym ma być. Według mnie taki sposób oglądania filmów jest najlepszy, raz pozytywnie się zaskoczysz, a raz dostrzeżesz masę żenady. Dzięki temu nie muszę oglądać tego co wszyscy oglądają i wyłamuję się z pośród tłumu. Ja dotąd nie obejrzałem takich filmów jak Avengers czy Gwiezdne Wojny. Mam taką zasadę, jeśli nie obejrzę filmu od początku do końca to nie uznaję go za obejrzanego, nigdy nie widziałem zakończenia filmu Terminator 2 bo wymiękałem zawsze w połowie bo mi się spać chciało a TVN często dawał długie reklamy. Za dużo się rozpisałem teraz będzie krócej.


Przy jakiej komedii najlepiej się bawisz?
Americian Pie 1,2,3 i zjazd absolwentów, wszystkie części są dobre i zabawne.


Jaki film oglądasz na gorszy nastrój?

Jak mam zły nastrój oglądam horrory żeby sobie jeszcze bardziej doła pogłębić.


Który artysta tworzy według Ciebie najlepszą muzykę filmową?

Nie nikogo z nazwisk . Muzyka z Jurrassic Park bardzo mi się podobała i według mnie jest najlepszym utworem filmowym.


Jakie filmy z dzieciństwa wspominasz najlepiej?

Mogę wymienić kilka : Asterix i Obelix kontra Cezar, Predator 1, Kevin sam w domu część 1 oraz Mali Agenci 1 i 2 część. Pewnie jeszcze by się coś znalazło ale pamięć szwankuje.


Który film kojarzy Ci się najbardziej ze słowem KLASYK?
Dla mnie Predator, ciekawy film akcji, lata 80 w których nie żyłem, ale bardzo mi się podobają te czasy jeśli chodzi o kino. Dobre efekty specjalne i kostium antagonisty.


Jaki jest najdłuższy serial, który oglądałeś?

Pierwsza Miłość, ale nie oglądam już bo mi się kojarzy z babcią która już nie żyje, nie chcę rozdrapywać ran. Serial oglądaliśmy latami, ja więcej słuchałem niż oglądałem bo zawsze robiłem coś swojego kiedy babcia oglądała serial, ale zawsze byłem na bieżąco.


Jaki film określisz swoim guilty pleasure?
Raczej nie mam takiego filmu, mam swoje ulubione ale dużo filmów stawiam na równi, żadnemu nic nie ujmuję.


Jakie jest Twoje największe filmowe rozczarowanie?
Filmów jest dużo ciężko wybrać najgorszy jeśli się takiego nie widziało, z listy filmów które obejrzałem wymienił bym
Igrzyska śmiechu w pieszczeniu ognia.


Który film Cię pozytywnie zaskoczył, chociaż się tego po nim nie spodziewałeś?
Najnowsza "Piła" ale tylko dlatego że się nie spodziewałem takiego obrotu spraw w końcówce, a film nie był taki zły.


Dziwne nie mogłem ponumerować pytań bo wszędzie jedynki mi wyskakiwały, więc zostawiłem pytania bez numerów. Ważne że wszystko co chciałem umieścić w poście jest na swoim miejscu. Żegnam i do usłyszenia. Bye!!! Bye!!! Adios!!! Buenos Aires!!!

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Fifi94/WrestlingWorld from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Wielkie dzięki za wzięcie udziału :)
Numerki przy pytaniach są mało ważne, liczą się odpowiedzi.

Oj, "American Pie" też uwielbiam i lubię wracać co jakiś czas do tych filmów. Najnowszej "Piły" nie widziałem, ale jako fan serii na pewno to nadrobię.

Piłę można obejrzeć ale nie miej dużych oczekiwań, wtedy może ci się spodobać.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66304.34
ETH 2983.64
USDT 1.00
SBD 3.68