You are viewing a single comment's thread from:

RE: imp, impro, improwizacja!

in #pl-fotografia6 years ago

Witaj, brak słów by opisać to co przeczytałem i zobaczyłem.Chyle czoła i wielkie gratki za tak wspaniały post i wytrwałość w dążeniu do celu!!! Jestes duszą artystyczna ,potrafisz pokazać to co chcesz i ładnie podać. Pametam kilka lat temu -no może kilkanaście ... jak uświadamiałem sobie czym dla Mnie jest pasja...nie potrafilem odpowiedzieć na to pytanie . Na dzień dzisiejszy jestem w pełni gotowy odpowiedzieć - Pasja to czuć że się żyje!!! a Ja chce żyć w takim stanie , chce nabierać powietrza w płuca i wyciągać swoje perełki przeniesione na matrycę aparatu.Pozdrawiam z zimnej Norwegii i trzymam kciuki !!! Resteem!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61219.98
ETH 2927.64
USDT 1.00
SBD 3.66