Blossom

in #pl-fotografia6 years ago

PL

Pierwszy raz od jakiegoś już czasu poszedłem porobić zdjęcia. Okazuje się że wreszcie można robić zdjęcia kwiatom ;p czekałem na to dość długo, i w końcu się doczekałem. Narobiłem ze 5 zdjęć, jeszcze nie wszystkie obrobione, ale część już tak. Wrzucam więc to, co mam na razie gotowe :)

Wszystkie zdjęcia robione Sony a5000 + Helios 44-4 i nalozona kartka papieru na obiektyw, w celu uzyskania kwadratowego bokehu.

ENG

Sooo... I have made some photos first time in few days, and it turns out, that I am finally able to make photos of flowers ;p I was waiting some time for this already. I have made maybe five good photos, and I am still processing some of them, but I will upload two that i have already done here ;p

All of them were done with Sony a5000 and Helios 44-4 lens.

Sort:  

To drugie zdjęcie jest super, aż bym sobie ustawił na tapetę

Piękne zdjęcia, szczególnie to drugie! Wiosna jest zdecydowanie najpiękniejszą porą roku!

Dziękuje! Całkowicie się zgadzam, w roku czekam zawsze na dwie pory roku - jesień i wiosnę. Każda ma swoje uroki, i w każdej można zrobić świetne zdjęcia :) Niedługo pewnie coś wrzucę z zeszłorocznej zimy

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69746.86
ETH 3747.17
USDT 1.00
SBD 3.80