POSTAL 2 | TO JEST CHORE!!!........ALE MI SIĘ PODOBA | ONE SHOT!!! | GAMEPLAY

in #pl-gameplay6 years ago (edited)


Podobał się film zostaw lajka :)
lub
Subskrybuj na DTube: https://tinyurl.com/y8ppg2h6
Subskrybuj na Steemit: https://tinyurl.com/y8b99yfe
Link do kanału na YouTube: https://tinyurl.com/yalj9nv6
Opis gry link: https: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1769


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Hello dragonarts!

Congratulations! This post has been randomly Resteemed! For a chance to get more of your content resteemed join the Steem Engine Team

kolego pl-gameplay to jest chyba zły tag :) Zalecam poprawić tag na pl-letsplay
Pozdrawiam.
Edit: pierwszego tagu nie porpawisz ale na przyszłość pamiętaj o tym.

Ja się trzymam wytycznych co miały być od KapitanaPolaka i grupy innych użytkowników związana z uszeregowaniem tagów typu gaming https://steemit.com/pl-gry/@kapitanpolak/wielka-schizma-czyli-projekt-reformacji-tagow-growych z tagami pl-gry, pl-letsplay,pl-gameplay
Tag pl-gameplay zawierać ma tylko fragment rozgrywki a tag pl-letsplay całą. Ja tylko zawsze daje fragment rozgrywki nie całość, ale z tego co widzę tylko ja i może kilka osób stosuje tag pl-gameplay :p niestety

A wiec powiadasz że twój filmik to:

#pl-gameplay - to tutaj będą pojawiać się materiały zawierające tylko fragmenty rozgrywki.
Będą to np: kompilacje, funny moments, zajawki, szoty z komentarzem, trailery oraz wszystkie inne materiały, które będą zawierały w sobie jedynie wyrywek rozgrywki z danych produkcji.

Wybacz ale chyba się jednak pomyliłeś.

A ten fragment : oraz wszystkie inne materiały, które będą zawierały w sobie jedynie wyrywek rozgrywki z danych produkcji.Ja tam pokazuje max 30 kilka minut rozgrywki i koniec nie będzie więcej części z tej gry ani letsplay ani zagrajmy w....
:p nie mówiąc ze zajmująca się osoba od tych tagów kepkeeper pisała mi ze mam używać tagu pl-gameplay w moim przypadku zresztą jak zobaczysz do poprzednich gameplay'i mam komentarze kiedy grałem w MASS EFFECT 2 | #2 | SPOTYKAMY TALI | GAMEPLAY | tam dostawałem rady jaki tag mam stosować bo tag pl-gry ani pl-letsplay się nie kwalifikuje jedynie pod pl-gameplay

Maxofp2p też jest częścią ekipy od tagów growych (tak jak ja, kepkeeper i KapitanPolak).

Niemniej jednak się pomylił - tutaj pasuje pl-gameplay, jeżeli nie zamierzasz dalej tego nagrywać (tak jak napisałeś). Dobrze wiedzieć, że sam używasz rozumu i nie podążasz ślepo za wytycznymi innych. :)

Okey wszystko się już wyjaśniło jak co :)

Ty możesz wiedzieć ale inni użytkownicy nie... Jak dodałbyś "jakąkolwiek" informacje że to jest filmik tzw. jednorazowy to z pewnością nie zwróciłbym ci uwagi (jako osoba zajmująca się tymi tagami). Mogłeś w pierwszej odpowiedzi sprecyzować że robisz filmiki i nie byłoby zbędnej dyskusji.

maxofp2p no tez mój błąd teraz sobie zdałem sprawę ze zapomniałem dodać w nazwie gameplay tylko nazwałem to ONE SHOOT :p ale jakbym nagrywał letsplay dam to w nazwie żeby nie było nie porozumień i także będę dodawał gameplay w nazwie jak co :p jedynie w dwóch gameplay'ach jakie nagrywałem zapomniałem dodać w nazwie gameplay

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64271.38
ETH 3157.43
USDT 1.00
SBD 4.25