Sort:  

Oglądając zwłoki nie zauważyłeś żadnych widocznych śladów walki ani przyczyny śmierci. W kieszeni naukowiec ma kolejna kartę dostępu na poziom -1 (nie jest to już jednak istotne osiągnięcie), Walizka która trzyma zawiera rzeczy osobiste, ubrania jakąś teczkę oraz osobisty komputer podręczny.

wśród osobistych rzeczy znalazłeś rzeczy codziennego użytku oraz coś co niewątpliwie cieszy twoje oczy czyli 2 złote sztabki o łącznej wadze 500g z mennicy Monolitu. ich wartość na rynku to 500 Depozytów

Zadowolony ze znaleziska przepakowałem sztabki i komputer do swojego plecaka. Następnie zająłem się moim"nowym kolegą". Przeciągam zwłoki kolejne kilka metrów do kibelka który jest po przeciwnej stronie wejścia do windy nr 1. Laboranta zostawiam na podłodze toalety i wychodząc zamykam drzwi za sobą. Tam na pewno lepiej będzie mu się leżało niż na środku korytarza ;)

Po zamknięciu drzwi, usłyszałem jakieś krzyki. Dochodziły gdzieś z okolicy recepcji. Podniosłem walizką, poszedłem w stronę Fontanny, głos był coraz wyraźniejszy. Gdy wyjrzałem zza rogu okazało się, że moi kompani @fatesick i @rudyjas szarpią się z drzwiami, których jakiś czas temu nie udało mi się otworzyć.

Podbiegłem do nich (po drodze odłożyłem walizkę na blacie recepcji) i po chwili konsultacji (w celu ustalenia w czym im się mogę przydać), zacząłem przepychać drzwi razem z nimi.

Próba przepchnięcia drzwi.

http://kostnica.eu/roll/5b75e76b31a6a/

wynik rzutu : 20

Siła (6)

Gdy napierałeś z całych sił na drzwi złapał cię skurcz w barku i puściłeś. czujesz że naderwałeś chyba jakiś mięsień ponieważ gdy ruszasz ręką bardzo cię boli. W następnej akcji masz -1 do siły/ kondycji/ refleksu i celności z użyciem rąk.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63924.41
ETH 3120.23
USDT 1.00
SBD 3.88