Plany na najbliższe dni (Let's Playe z YT)steemCreated with Sketch.

in #pl-gry6 years ago (edited)

...Lecimy

W najbliższym czasie zamieszczę wszystkie dotychczasowe let's playe z YT (czyli będzie to 8 filmów), po prostu linkując. Obie serie (Twierdza i Jedi Academy) będą kontynuowane i umieszczane wyłącznie w streamingu YT, tu zaś do końca linkowane w notkach. A propos Jedi Academy - początkowe odcinki nagrywane były pod dawnym, gorszym pomysłem na ksywę ("markę") i to ponad rok temu. Przez rok, który upłynął, szwagier zrobił mi w piwnicy rebranding. Niemiec płakał, jak oddawał.***

[Mój kanał na YT nazywa się SatrapaTV.  youtube.com/channel/UCF0MWHwqoEWTJHsV_glXTWg Nazywa się tak od miesiąca. Myślę, że tak już zostanie. Albo jeszcze ujednolicę, jeśli to będzie problem... Tak to z tym było, że za późno zorientowałem się, jak powinienem się na YT nazywać, a także, że nie można na Steemicie raz wpisanej nazwy zmienić].

Prawdopodobne, że na próbę pojawię się z Let's Playami na DTube. Zapewne będzie to nowa seria, być może na wyłączność tam. Ewentualne streamy live, choć z pewnością chciałbym je robić, to z różnych względów trochę odleglejsza przyszłość.

[Pomysł na grę z gadaniem wziął się, kiedy nagle uświadomiłem sobie - w 2015 roku - że są bardzo popularni ludzie, którzy grają i gadają (Rojo czy Gimper, PewDiePie...), a inni o dziwo chcą to oglądać, jakby własna gra nie była dla nich wystarczającą marnacją... A przy tym klną jak szewcy i robią jakieś dramy, Jezusicku. Pomyślałem, że mógłbym to samo działać na trochę wyższym poziomie kurtularno-umysłowym, i bardziej dowcipnie. (No cóż, PsiuPsiuPaj się wyrobił, zmądrzał i dzisiaj go lubię). Zobaczyłem parę kanałów, zresztą gorszych niż wzmiankowane, i pomyślałem: "Kurka, sam potrafię coś takiego zrobić o wiele ciekawiej". I zanim zacząłem robić (nie wiem, czy w ogóle ciekawie...), to Let's Playe tradycyjne zostały zepchnięte przez streamy live, przez ustawiane pranki i patusów-pijusów. Zatem na rok się zniechęciłem, poza tym miałem ważniejsze rzeczy na głowie. Jeszcze ta cała apokalipsa i konieczność 1000 subskrybentów. Do tego na starym mikrofonie sporo czasu zajmowało odszumianie RĘCZNE na wykresie, jako że ciężko mi było zaakceptować stratę jakości przy odszumianiu szybkim). Jakość długo jeszcze będzie 720p, więc nie na nią stawiam, ale na dowcip czy opowieści, z możliwie zachowaną naturalnością. Być może się to udaje. Skoro już gram, a grając i tak coś tam gadam pod nosem, to pomyślałem, że mógłbym to ponagrywać i może by coś z tego było, z kolei dla tych, którzy to lubią, byłaby z tego rozrywka. Acha, nie uważam siebie za krytyka, który ma wystarczającą wiedzę techniczną, a także wystarczającą liczbę w miarę nowych gier ograną. Który wie, co się dzieje obecnie na rynku... Recenzje czy publicystyka growa będą więc z mojej strony rzadkością, chociaż absolutnie ich nie wykluczam!].

Poza tym będę na steemicie, jak pisałem w introduceyourself, udzielał się w innych niż filmy z gier zakresach (muzyka - coś tam próbuję robić, literatura - pisuję nie od dzisiaj, może jakiś przepis ciekawy na potrawę), na pewno też sporo komentował i co nieco publikował po angielsku, skoro dość dobrze sobie z tym językiem radzę. Więc to jest bardziej blog twórcy, który sobie na YT prowadzi kanał przeważnie Let's Play, ale robi też inne rzeczy. Toteż niekoniecznie wszystko będę z YT linkował. Steemit ten ma w końcu również wyjść poza obręb odbiorców Let's Playów.

NOTKĘ Z PIERWSZYM ODCINKIEM Z YT WRZUCĘ JUŻ ZARAZ.

***[Przypis] Nie mam szwagra.

[Zdjęcie z Pixabay.com, CC0]

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65457.15
ETH 2939.01
USDT 1.00
SBD 3.68