Mam o czym pisać!

in #pl-gry5 years ago

Witam po długiej przerwie. Od dłuższego czasu się nie odzywałem, gdyż nie miałem o czym pisać, ale teraz mam już tematy do opisania i to dość na długi czas.


Prawdopodobnie od jutra, od 20:00 zaczną pojawiać się regularnie posty na temat Gothica 2 z Modyfikacją Returning 2.0 + Alternative balance.


Zaczniemy od tego, dlaczego AB jest lepszy niż podstawa Returninga, z którym spolszczeniem lepiej grać, aby nie narazić się na błędy w rozgrywce, zostaną rozpisane wszystkie zmiany, jakie zostały wprowadzone od pierwszej wersji AB itd.


Oczywiście odnosząc się do drugiego tematu "Z którym spolszczeniem lepiej grać", nie mam na celu oczernić jednych twórców spolszczenia, tylko wytyczyć błędy, jakie zrobili akurat w tym spolszczeniu, chodzi mi o karygodne błędy.


Powiedzmy sobie jeszcze o tym, że na pewno wpisy nie będą się pojawiać zawsze codziennie, gdyż nie zawsze mam na to czas. Chciałbym was też zaprosić na moją stronę na facebooku o tematyce Gothica 2 z Returningiem 2.0 "https://www.facebook.com/ReturningZenitTeam/"


OGŁOSZENIE: Pod koniec marca zostanie opublikowana ostatnia wersja moda "Mod Wielkanocny 2018" Pod nazwą "Mod Wielkanocny 2019", dodane zostanie kilka fajnych zadań, 2 lokacje, kilka nowych pisanek, poprawiony balans rozgrywki, walka ze smokami będzie podobna teraz jak z ulepszonym Smokiem ożywieńcem i kilka innych zmian. Wszystko zostanie rozpisane po jego premierze. W Wielkanoc planuje wydać innego moda, o nazwie "Edycja Wielkanocna", która nie będzie jak MW2018 czy MW2019, gdyż nie będzie miała nic wspólnego z Wielkanocą, ale będzie wydana w Wielkanoc.

Zapraszajcie innych znajomych na ten blog i zapraszam do czytania wpisów.
//Zertin

Sort:  

Congratulations @zainnosa! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 100 posts. Your next target is to reach 150 posts.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

Carnival Challenge - Collect badge and win 5 STEEM
Vote for @Steemitboard as a witness and get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99