You are viewing a single comment's thread from:

RE: Codziennik #10 - Wydanie specjalne

in #pl-historia5 years ago (edited)

Symboliczna flaga (1%), bo nie rozumiem, czemu jedni mogą prześmiewać, a drudzy nie mogą zrobić specjalnego wydania swojego wizjera.

W obydwu przypadkach nie powinno być flagi

Sort:  

A jaki ja mam związek z flagami Wizjera?

Posted using Partiko Android

Przecież masz wytłumaczenie

Symboliczna flaga (1%), bo nie rozumiem, czemu jedni mogą prześmiewać, a drudzy nie mogą zrobić specjalnego wydania swojego wizjera

Na wojnie nie ma sprawiedliwości :D To jest manifest przeciwko nierównemu traktowaniu.

Osoby, które flagowały, tu upvotują, a oba wydania "gazet" dotyczą tego samego opisu sytuacji po opublikowaniu postu @hallmana. "Wredność" wizjera polegała na poświęceniu całego wizjera jednemu autorowi, ty poświęcasz cały tygodnik jednej sprawie, zamiast kilku, czyli też jesteś wredny :D Wiem, że to głupie, ale nie nadążam za logiką wcześniejszych flag, to moja też nie musi być logiczna.

Dla przeciwwagi flaga (1%) i jest to element humorystyczny, choć porusza poważne sprawy. Zdejmę Ci ją jutro, jak Ci przeszkadza.

Kwiat w twoją lufę 🌹

Co do flag, flagi mi nie przeszkadzają, chodziło tylko o komentarz, zresztą wiem, że jeszcze nie raz je dostanę 🚩

Co do Wizjera:
Może to dlatego, że u mnie jest to wyjaśnione, że jest to "humor", a tam trzeba się domyślić. Dosłownie garstka osób głosowała tam, ale są osoby, które zostawiły swój głos i tu i tam😁

I teraz pytanie:
Czy na Steemie jest wszystko równo traktowane?

Wydanie na dzisiaj miałem zupełnie inne, ale nie mogłem się powstrzymać, żeby o tym nie napisać 😁

Co do Wizjera:
Może to dlatego, że u mnie jest to wyjaśnione, że jest to "humor", a tam trzeba się domyślić.

Tam nie było humoru, ale jeśli się z czymś zgadzam i chcę poświęcić temu wydanie swojej serii, to gdzie przewinienie? Wizjer zwraca uwagę na ciekawe posty, jeśli uznali sprawę za ciekawą, to warto ją nagłościć, choćby do wciągnięcia ludzi w dyskusje.

ps. Nie dyskutuj, bo zaś dostaniesz po głowie;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63898.89
ETH 3129.16
USDT 1.00
SBD 3.90