AUGUST FAVOURITE- LINEN SHIRT

in #pl-kobieta6 years ago

mango.png

W sierpniu zdecydowanie większość czasu towarzyszy mi len. Już od dobrych paru lat biała koszula grała dużą rolę w mojej szafie, jednak od jakiegoś czasu to właśnie ta lniana jest moim numerem jeden czy to na wyjście ze znajomymi, czy po prostu na plażę, a co więcej gwarantuje komfort nawet w te najcieplejsze dni.

In August, most of my time is accompanied by linen. For a good couple of years, a white shirt played a big role in my wardrobe, but for some time linen is my number one, whether I am going out with friends or just to the beach, and what's more, it guarantees comfort even on the warmest days.

Screen Shot 2018-08-15 at 21.56.44.png

Tego typu koszule najbardziej lubię zakładać z mom jeans, kojarzy mi się to trochę z filmem ‘Dirty Dancing’ i cudowna Baby, która moim zdaniem wyglądała świetnie w tym filmie. Moimi ulubionymi są zdecydowanie spodnie z wyższym stanem, jako że wydłużają optycznie cala sylwetkę. Jeżeli chodzi o odcień, zwykle wybieram ciemny jeans, jednak w tym wypadku jasne jeansy wyglądają bardziej vintage.

I love to wear linen shirts with mom jeans, I associate it with the movie 'Dirty Dancing' and wonderful Baby, which in my opinion looked great in this film. My favourite jeans are definitely high waisted ones, as they lengthen the whole figure visually. As for the shade, I usually choose dark jeans, but in this case, light jeans look more vintage.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66304.34
ETH 2983.64
USDT 1.00
SBD 3.68