Tygodnik Konkursowy #1

in #pl-konurs6 years ago (edited)

View this post on Hive: Tygodnik Konkursowy #1

Sort:  

Super pomysł! I przyznam się szczerze, że chciałem właśnie ten wpis przesłać dalej i zonk, nie mogłem trafić na niego po wpisaniu tagu pl-konkurs... Teraz wiem dlaczego:P Jak by się dało, to podmień któryś z innych tagów na właściwy :)

no właśnie widzę mam tag pl-konurs;]. Z tym zestawieniem było naprawdę dużo roboty a chciałem go zamieścić przed wygaśnięciem niektórych konkursów. Już podmienione.

dzieki serdecznie za szybka interwencje:)

O ludzie, super inicjatywa! Do tej pory konkursy trochę leżały w Tygodniku bo wyszukiwanie było żmudne i ciężkie, co prawda odkąd @pkocjan sie tym zajęła jest lepiej, ale Twoja inicjatywa na pewno pomoże w kwestii konkursów.

Dzięki wielkie! Od dłuższego czasu dręczył mnie ten problem właśnie że ciężko trafić na te konkursy. Na pomysł wpadłem po części dzięki wzięciu udziału w #pl-religa gdzie napisały coś tylko 3 osoby włącznie z @assayer chociaż religia wydaje się popularnym i obszernym tematem, a po części że ktoś marudził na wymóg resteem pod konkursem pl-gry. Wtedy sobie pomyślałem że konkursy mają ciężko z zasięgiem i ogólnie ciężko na nie trafić więc przydał by sie taki tygodnik co będzie się specjalizował właśnie w propagowaniu konkursów.

Chociaż przyznam szczerze że jak skończyłem i spojrzałem na to to sie trochę obawiałem czy się nie przyczepicie o plagiat jako że wyszedł mi trochę podobny design i jeszcze ta nazwa. Niemniej tak mi się to najbardziej podobało więc zaryzykowałem. Cieszę się że pomysł spotkał się jednak z aprobatą i mam nadzieję że przyniesie wiele dobrego dla społeczności.

Bardzo dobrze, że się tym zajmujesz, będziemy wrzucać te posty do wstępniaka. Przyjrzyj się też naszym debiutom i akcji kryptokrew. turnieje planszowe będą wstrzymane w najbliższym czasie pewnie na około miesiąc.

Racja są jeszcze turnieje planszowe i debiuty. postaram się jutro dodać do wpisu.

Masz małą pomyłkę - do Tematów Tygodnia wkradły się dane z Konkursu kreatywnego ;)

Jest jeszcze konkurs fotograficzny prowadzony chyba przez @rqub

Fajna inicjatywa. Jak chciałbyś pomocy w sprawie ujednolicenia grafik, to napisz do mnie na czacie ;)

Co do pomocy to myślę że sobie poradzę. też zajmuję się grafiką więc jest to dla mnie również ćwiczenie umiejętności ale dzięki za ofertę.

Już poprawione. Mam też nadzieję że dobrze zamieściłem datę zakończenia tygodnika ponieważ w regulaminie pisze że jest zamieszczany w poniedziałek i trwa do końca następnej niedziel jednak ten został zamieszczony we wtorek.

Co do konkursu to masz rację.. byłem przekonany ze @hallmann jako opiekun tagu coś prowadzi dlatego wydawało mi się że jeszcze się tam żaden nie pojawił. Zaraz dodam jeszcze fotograficzny.

Kawał świetnej roboty! Resteem.

Dzięki wielkie! reesteem to to co na pewno się tygodnikowi przyda :)

Jeżeli chodzi o konkurs na tagu pl-gry, to dopiero druga edycja.

Dzięki za zwrócenie uwagi ;) babol powstał bo początkowo miałem zamysł żeby opublikować dopiero 3 edycję jako że nie wiedziałem czy się wyrobie przed końcem konkursu i tak sobie napisałem, jednak potem zmieniłem zdanie ale ten szczegół przeoczyłem.

Hej Khrom, przyznaję, popchnąłeś mnie do działania, dlatego daję znać:
https://steemit.com/pl-architektura/@katayah/konkurs-tagu-pl-architektura
Dzięki!

Cieszę się że tyle pozytywnego wniósł ten wpis;) Informacja zamieszczona. Mam nadzieję że jeszcze dotrze do zainteresowanych.

Świetny pomysł i dzięki za wspomnienie o moim :)

Mała poprawka: 5 SBD + Another World za 1 zadanie, reszta SBD jest rozdzielana dla różnych pomysłodawców :)

ok thx już poprawiłem.

@khrom Naprawdę bardzo dziękuje za to że wspomniałeś o mojej zabawie🙂🙂 mam nadzieje że wszyscy będziemy się dobrze bawić 🙂 pozdrawiam i zachęcam do brania udziału 😉

Nie ma sprawy ;) po to właśnie powstaje ten tygodnik. jak bym kiedyś przeoczył to się zgłoś. A najlepiej to jeśli będziesz regularnie organizował to neich to bedzei ten sam dzien tygodnia. Pozdrawiam.

Wspaniała inicjatywa! nie znałem większości konkursów i moje życie może się teraz trochę zmienić. Zdaje sobie sprawę, że to dla Ciebie kupa roboty i dziękuję że podjąłeś się dzieła, które tak bardzo ułatwi mi życie :D.
Pozdrawiam i wspieram. Masz mój topór

Dzięki wielkie.. jak zlokalizujesz jakieś ciekawe pomniejsze konkursy to zachęcam też do polecania ich tutaj wg formularza. ;)

Dobry pomysł, żeby zebrać to wszystko w jednym miejscu.

dzięki :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66256.11
ETH 3036.39
USDT 1.00
SBD 3.73