Przepraszam za Dascoina

in #pl-krypto6 years ago (edited)

Moja pierwsze zetkniecie ze Dascoinem również było odpychające natomiast inna osoba przedstawiła mi go inaczej i zainwestowałem pieniądze było to zaledwie 100 euro ale gdy firma odpaliła giełdę wewnętrzną dokupiłem kilka licencji.

Problem mój polega na tym że każdy kto się wypowiada na temat Dascoina ma po części racje nie mówię o osobach co typową chcą wcisnąć licencje oraz o osobach co powielają zdania czyjeś.

Tak jak pisałem wcześniej o Web Investing tworzę go z myślą żeby pokazywać możliwości które daje nam internet i moim zamiarem było żeby pomóc osobą budować społeczność w Dascoinie i dzięki tej kasie inwestowali w inne projekty ja jestem słabym marketerem nie mam dobrze gadane i nie potrafię wcisnąć komuś licencji za 5000 tyś euro wiec polecałem tylko za 100 euro lub 500 euro.

Zmierzając do sedna sprawy na tej platformie już żadnego postu nie umieszczę o Dascoinie i na żadnej innej gdzie miała by na celu kogoś naciągnąć na licencje jeżeli będzie zainteresowany niech kupi na giełdzie w sumie to ja na Dascoinie mam zarobić na wzroście a czy zarobie tego nie wiem.

Plan mój wygląda tak że kupuje poradnik na temat kryptowalut u Filipa Koniecznego eksperta od kryptowalut w Polsce ponieważ chce powiększyć swoją wiedzę w temacie kryptowalut a uczyć trzeba się od najlepszych.

Jak biedzie teraz wyglądać Web Investing i na czym ja będę zarabiał zamiarem było zarabianie na Dasscoinie ale nie chce być osobą która szuka jelenia chce żeby każdy świadomie podejmował decyzje dlatego nie będę polecał i postów dodawał wiec teraz głównym planem jest zarabianie na tej platformie Steemit oraz na wzrostach kryptowalut.

Jak teraz będzie wyglądać Web Investing teraz na stronie będą projekty kryptowalutowe oraz delikatnie opisane dlaczego w nim jestem oraz polecam rozmowę przed zainwestowaniem w dany projekt.

Mój kanał na Yt oraz Dtube chce rozwinąć ale już bardziej będzie poświęcony moim pasją czyli piłce nożnej oraz grze w pokera te tematy niedługo bardziej opisze jak by to miało wyglądać.

Tak jak pisze kończę budowanie społeczności w Dascoinie a zaczynam budować społeczność w Steemit i chce żeby nowa społeczność dzięki mnie zarabiała na tym serwisie.Mogłem założyć nowe konto ale nie chce się ukrywać pisze to co czuje.

Pozdrawiam

Sort:  

Coco jumbo i do przodu ;)

Dascoin to temat rzeka, ma tyle samo wyznawców co przeciwników. Generalnie fajnie, że "spowiadasz" się otwarcie ale obawiam się, iż hejterzy projektu i tak Tobie nie wybaczą:) Moim zdaniem każdy ma prawo podejmować decyzję jakie uważa za stosowne, gdyż ich konsekwencje będzie ponosił sam. To czy zainwestowałeś i pozyskałeś innych ludzi do jakiegoś projektu, Twoja sprawa. Używaj k-walut, to przyszłość tego świata:)

Trochę się z Tobą nie zgodzę. Bo o ile - jeśli zainwestujesz w shitcoina i stracisz to konsekwencje ponosisz TY. Ale jeśli namawiasz kogoś na schemat ponziego to konsekwencje utraty kapitału dosięgają też innych, zwykle nie wiedzących co i jak. Oglądałem w grudniu filmik pana xgrosz, który to opowiadał jak to chłopak wziął 20k zł kredytu na Bitconnecta... teraz nie ma już pana Xgrosza, nie ma jego konta na YT, pewnie na steemit też nie (nie sprawdzałem) a kredyt trzeba spłacać... mówi się "Inwestuj tylko te pieniądze, które jesteś gotowy stracić" ale wiecie sami dobrze jak to jest na prawdę....

Wiesz to zależy czy naganiacz, zachował się uczciwie i przedstawił wszystkie niebezpieczenstwa i ryzyko związane z danym projektem.
Bo namawiać można. Ale należy to robić uczciwie mówiąc jasno co może pójść nie tak jakie jest ryzyko i konsekwencje.
Ale zgadzam się Tobą, nigdy nie należy inwestować pieniędzy po stracie, których nie moglibyśmy funkcjonować.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61562.85
ETH 2891.34
USDT 1.00
SBD 3.43