Super token - XRPZero czyli zero informacji i (chyba) zero przydatności 😂

in #pl-kryptowaluty6 years ago (edited)
Sort:  

Jeszcze będziesz bogaty dzięki tej nowoczesnej monecie, zrobiona przez ludzi dla ludzi. Tak o niej czytałem, no i więcej nic, znaczy zero. :)

To teraz czekamy na XRPZeroBis "zrobiona przez boty dla botów" 😛

This post received 6.66 SBD upvote from @tipU funded by @pibyk | @pibyk now has a chance to win free @steembasicincome share :) | @tipU voting service quick guide.

6.66 upvote? Lucky me 😈

jak się porusza kursorem myszki i najedzie na te kółeczka z symbolami walut ortodoksyjnych, to te kółeczka fajnie podrygują.

To jakaś funkcja tej waluty jednak jest. Zupełnie nieuzasadniony i niepotrzebny ten Twój brak optymizmu ;-P

Taaaa... jak to zobaczyłem to przypomniał mi się ten video-clip z tańczącymi parabolami 😛

ikserepy tańczą, tańczą, tańczą...

No i dzięki, zaprogramowałeś mi to w głowie i teraz mi będą tańczyć ze dwa dni :-(.

A nie ma jakiegoś eksperta z konkursu co by Cię de-programował? Np. zdalnie przez DLive jak kiedyś przez TV robił Kaszpirowski? 😂

E, niestety. Takie akcje na mnie nie działają niestety, bo zapominam w nie wierzyć :-(.

Może sam jakoś spróbuję, może prostą chemią organiczną dostępną w każdym sklepiku osiedlowym. :-D

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by pibyk from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

czesc @pibyk

jaki jest max supply dla tej krypto? 25k darmowych tokenow to bardzo duzo.

pozdrawiam

Nie mam zielonego pojęcia - użyłem tego jako przykładu na bezsensowny projekt krypto 😛 Jak sama nazwa wskazuje: zero sensu, zero informacji...

hahaha :)
uwielbiam Twoje poczucie humoru @pibyk

A czy ten mail jest potem do czegoś potrzebny? W sensie przy używaniu tego krypto?

Tak. Służy 2 celom: jako login do logowania i pewnie jako towar, który można sprzedać 😛

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62931.02
ETH 3031.06
USDT 1.00
SBD 3.64