You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wpuść nieco lasu do swej kuchni, czyli KUROPATWY PO HISZPAŃSKU💃🐦

in #pl-kuchnia6 years ago

Ciężko o mięso dobrej jakości, jeszcze trudniej chyba jest z rybami i właśnie dlatego większość dań jakie przyrządzam jest bez mięsa. Ja też odkąd mam męża zaczęłam lubić gotować bo zwyczajnie lubię mu dogodzić, nawet udało mi się, żeby polubił i dania wege... :)) . Co jak co od czasu do czasu mięso jadam, a to co przyrządziłaś w tym wpisie wygląda super apetycznie zwłaszcza, że lubię próbować nowych rzeczy. Aaaa przepraszam, że nie odpisałam na Twoje komentarze pod jednym z moich starszych wpisów, ciężko mi było znaleźć na to chwilę, ale już odpisuję póki mój Michałek śpi :)))). Pozdrawiam!

Sort:  

zgadzam się z Tobą. choć jakby wejść w szczegóły, dzisiejsze warzywa i owoce mają duże mniej minerałów, niż te lata temu. aczkolwiek porównując wpływ dodatni i ujemny dostępnych produktów ze względu na sposób hodowli/uprawy, to warzywa i owoce wydają się zdecydowanie najtrafniejszym wyborem. dlatego też staram się w większości naszą dietę na warzywach opierać, mięsko wpada rzadziej lub pod preferencje dla męża, lub typowo od święta :-)

pięknie jest gotować dla tych, których się kocha, prawda, zwłaszcza gdy nie jest im to obojętne :-)

nie szkodzi, wiem, że jesteś bardzo zajęta. zawsze pamiętaj o priorytetach :-)
pozdrowienia dla Ciebie, męża i waszego małego cudu!

Właśnie tak jak mówisz, zgadzam się w 100% :)) Tak, o wiele mniej czasu spędzam przy komputerze teraz i nie sądzę, żeby to się aż tak szybko mogło zmienić, ale to nic, jestem zadowolona z tego co mam :))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69746.86
ETH 3747.17
USDT 1.00
SBD 3.80