Filet kurczaka pod tartym ziemniaczkami

in #pl-kuchnia5 years ago

IMG_20190919_082156.jpg
Składniki :

2 piersi z kurczaka

2 pomidory

2 ziemniaki

1 cebula

100 żółtego sera startego

4 łyżki majonezu

Sól i pieprz do smaku

Każdą pierś kurczaka przekroiłem wzdłuż na 2 części. Lekko zbiłem tłuczkiem do mięsa.
Powinniśmy otrzymać 4 kotlety o grubości 1 cm.

Ziemniaki obrałem i ztarłem na tarce o małych oczkach trochę posoliłem i dodałem szczyptę pieprzu.
Pomidory pokroiłem na cienkie plasterki a cebulę na talarki.
IMG_20190918_182425.jpg
Piersi kurczaka położyłem na blasze przykrytej papierem do pieczenia posmarowanym olejem, na piersiach ułożyłem po porcji startych ziemniaków, na nich plasterki pomidora, następnie talarki cebuli.
IMG_20190918_182658.jpg
Wierzch posmarowałem majonezem, po 1 łyżce na 1 filet. Posypałem tartym serem grana padano.
IMG_20190919_083556.jpg
IMG_20190918_182708.jpg

Wstawiłem do piekarnika rozgrzanego do 180°C i piekłem 35 minut.

Podawać gorące z sałatką ze świeżych warzyw
IMG_20190919_082052.jpg

http://steemitboard.com/@jacentys

Sort:  

This post is supported by @tipU upvote funded by @grecki-bazar-ewy :)
@tipU voting service: instant, profitable upvotes + profit sharing tokens | For investors.

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRAIL" o łącznej mocy ~0.17$. Zasady otrzymywania głosu z traila @sp-group-up znajdziesz w ostatnim raporcie tygodniowym z działalności @sp-group, w zakładce PROJEKTY.

@michalx2008x

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

Bardzo fajny pomysł na obiad :)

!tipuvote 2

I smaczny 🥰

Ja bym chyba najpierw lekko obsmażyła tego fileta, ale pomysł ciekawy i na pewno w nieco zmodyfikowanej formie wykorzystam :)

Zrobiłem bez obsmażania i wyszło naprawdę dobre😋

Congratulations @jacentys! You received a personal award!

Happy Steem Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Downvote challenge - Add up to 3 funny badges to your board

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60682.45
ETH 2903.00
USDT 1.00
SBD 3.54