Jak zawinąć chałkę - film instruktażowy

in #pl-kuchnia6 years ago


Film pokazuje jak w łatwy sposób zawinąć chałkę.


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

@xuanito super że dałeś filmik, bo to nie rtakie proste, sama kiedyś próbowałam, i trochę za grubiutka mi na środku wyszła ;) często robisz chałki?

Właśnie tak pomyślałem, że zawinięcie chałki nie jest takie proste i najlepiej będzie pokazać jak to wygląda w praktyce ;) Tak jak napisałem w poście, mistrzem chałki jest mój teść i niestety to nie jest moje dzieło ;)

@xuanito ale najlepiej uczyć się od mistrzów, jeszcze kilka razy i może będziesz tak dobry jak teść ;) świetna sprawa,że ty znasz mistrza a nam przekazujesz wiedzę dalej, bo np ja nie znam mistrza od chałek! :D

Dokładnie! Na pewno spróbuję swoich sił i upiekę własną chałkę 😉

@xuanito oznacz mnie wtedy, żebym nie przegapiła posta ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62699.43
ETH 2963.61
USDT 1.00
SBD 3.61