You are viewing a single comment's thread from:

RE: Inspiracje kawowe: baklawa (ciasto filo podejście pierwsze)

in #pl-kuchnia6 years ago

Wow, wow, wow! Jestem pod wielkim wrażeniem!
Przypomniało mi się jak lata temu sama bawiłam się w robienie idealnego ciasta do kremówki ;)
Ale zrobić ciasto filo... to moje marzenie! W przeciwieństwie do Ciebie kompletnie nie wiem gdzie mogę w mojej okolicy kupić ciasto filo, już nie mówiąc o dobrej, "homemade" baklavie. I wiesz co, jak mi się uda zrobić swoją baklavę, to chyba wyślę Ci kawałek w podziękowaniu ;))

Sort:  

Pokornie przyjmę ten podarek ;)

Będę jeszcze powtarzał to ciasto, bo zrobiłem mało kiepskich warstw i chcę się poprawić. Wiem też, że nie przeliczyłem sobie ilości ciasta na rozmiar foremki, a to muchos buendos - nie mogłem rozwałkować cieniej, bo już miałem placki większe niż trzeba. Razem z informacją od @grecki-bazar-ewy muszę dać teraz radę.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70245.15
ETH 3761.26
USDT 1.00
SBD 3.99