Sort:  

Mnie też często wychodza płaskie niestety. Ostatnio robiłam na jogurcie i sodzie oczyszczonej z dodatkiem łyżki octu jabłkowego. Były wyśmienite i pulchne.

Polecam sprawdzić przepisy @xuanito:) Ma dobre placki śniadaniowe. Wypróbowałam:)

Także polecam przepisy @xuanito! Chciałbym także zapytać, w jaki sposób udało ci się zebrać tylu odbiorców w języku angielskim? My też próbowaliśmy prowadzić bloga po angielsku, ale niestety 2 posty jakie wrzuciliśmy w języku angielskim miały bardzo mały, a wręcz zerowy odzew :(

Robiłam wczoraj placuszki z Twojego przepisu i były obłędne :) Sama nie wiem skąd mam aż tylu obserwatorów, nie dodaje postów głównie w języku angielskim tylko kilka się zdarzyło, ale jak zauważyłam nowego obserwatora to też zaczynałam go obserwować i może to w jakimś stopniu się do tego przyczyniło:) Pozdrawiam

Dziękuję! 😊 Macie bardzo fajne przepisy na blogu, pomysł na zakręconą pizzę - genialny!

@lovelywomen Puszystość placuszków zawdzięczamy temu, że białko, które dodaliśmy zostało ubite na pianę :P

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 71329.64
ETH 3801.49
USDT 1.00
SBD 3.50