Brałbym (LEGIT | NO SCAM) - Hity i kity z Kickstartera #4

in #pl-marketing6 years ago

Kickstarter.jpg

Drugi odcinek po wznowieniu serii. Cieszę się, że w tym tygodniu też się udało. Mam nadzieję, że cała seria wam się podoba. Jak zawsze jestem otwarty na wszelkie sugestie i uwagi.

obraz.png

Najlepszy projekt
9 742% funded

SMART BELT 2.0 - The Most Crowdfunded Accessory In Historyobraz.png

Smart pasek nadal utrzymuje się na pierwszym miejscu. Coś czuję, że będzie tak jeszcze przez 25 dni. Nie ma co ukrywać 10 000% przebitki na wsparciu będzie ciężkie do przebicia. Więcej o tym produkcie pisałem tutaj. Coraz bardziej korci mnie to by wydać te 59$ ale zawsze wtedy odzywa się moja druga dusza.

obraz.png

obraz.png

Hajsu jak lodu
$1,089,406 pledged

Atom, World`s Smallest 4G Rugged Smartphoneobraz.png

Bańka pękła. Tutaj przewiduję podobny scenariusz. Kolejne 15 dni dominacji, chociaż pod kontem ilości pieniędzy to nigdy nic nie wiadomo. Generalnie ja się nie podniecam. Więcej info tutaj

obraz.png

MUWI: Capture cinematic videos anywhere and at anytime!obraz.png

Nagrywanie telefonem mam wrażenie, że stało się coraz bardziej popularne. Smartfony osiągają naprawdę dobrą jakość obrazu, a nawet dźwięku. Mam wrażanie, że to będzie zmierzało tylko ku lepszemu. Nie może dziwić zatem coraz większa ilość akcesoriów do nagrywania.

obraz.png

obraz.png

Jak na standardy amerykańskie cena nie jest aż tak wygórowana. Dodatkowo zakładam, że jakość wykonania będzie naprawdę solidna. Propsuje. Zastanawia mnie tylko ten paskudny błąd ortograficzny w nazwie. Ale łatwiej przerobić U na Ó niż w druga stronę. 😄

obraz.png


DUO: The on-the-go dual screen laptop monitorobraz.png

Według mnie murowany kandydat do pobicia 1 000 000$. Czyż każdy z was nie potrzebowałby drugiego monitora do laptopa? Moim zdaniem rzecz tak prosta, oczywista i jednocześnie niezbędna, że aż dziwne, że jeszcze czegoś takiego nie ma. Albo ja o istnieniu takich cudów nie wiem.

obraz.png

obraz.png

obraz.png

A wiecie co jest najlepsze? Cena. 169$. Ej no ale niech ktoś mi powie, że to jest dużo. Nie jestem oczywiście monitorowym świrem ale jako dodatkowa przestrzeń do pracy to moim zdaniem mistrzostwo świata.

obraz.png

Quickstarter: Hello, Start Your Day With A Quick-To Walletobraz.png

Kolejny portfel... 2000$ celu. Dziękuję. Moje zdanie o tych produktach już chyba znacie. Przyznać się, że kupuje to tylko rodzina twórcy aby mu nie było przykro.

obraz.png


GEN i2: World's Smallest Golf Simulatorobraz.png

Na początku pragnę zaznaczyć, że w golfa nigdy nie grałem (aczkolwiek zawsze chciałem spróbować. Nie jestem również negatywnie nastawiony do tego produktu. Doceniam wirtualne symulatory golfa. Ale chodzi mi tylko o jedno. Jeśli nie umiem grać to szansa, że nie trafię w tą osłonę i uszkodzę wszystko w pomieszczeniu jest duża. Dlatego po prostu nie rozumiem tej idei. Ale może mamy na Steemit polskiego Tigera Bonz... znaczy Woodsa. Chętnie posłucham kogoś kto się na tym bardziej zna niż ja.

obraz.png

obraz.png

Średnio tez do mnie przemawia powyższy obrazek. Ponieważ cena dwa razy wyższa za zaledwie jedną funkcjonalność więcej.

obraz.png

Dzisiaj ten dział będzie największy ale po prostu jest kilka rzeczy do których mam bardzo mieszane uczucia i jednocześnie są na tyle interesujące by je pokazać.

QUBIX, Built To Last - Double Compression Packing Cubesobraz.png

Proste i ciekawe rozwiązanie. Nie jest to jakaś turbo innowacja ale również cena nie jest zaporowa. Zastanowiłbym się nad zakupem, zwłaszcza jeśli ktoś dużo podróżuje.

obraz.png

obraz.png

obraz.png


Tail it: 4 new affordable GPS trackers with global rangeobraz.png

Lokalizator. Rzecz prosta i przynajmniej dla mnie bardzo przydatna. W przeciągu tygodnia portfela szukam bardzo często, kluczyków tak samo. Takie akcesoria mają tylko dwie wady. Dokładność i czas działania. Ale tego przed zakupem się nie dowiemy nigdy.

obraz.png

obraz.png

obraz.png

obraz.png

Czy jest to aż tak fajne aby zapłacić prawie 90$ za jedną sztukę... sam nie wiem. Jeśli miałbym pewność, że to dobrze działa to mógłbym się zastanowić.


FlexPack | The Best Functional Anti-theft Duffle & BackPackobraz.png

Jestem fanem interesujących toreb i plecaków. Zawsze brakuje mi jednak odwagi aby je zakupić. To jest pierwszy produkt, który mnie tak bardzo przekonuje. Nie wiem czy to tylko moje odczucie czy podzielacie mój entuzjazm.

obraz.png

obraz.png

obraz.png

obraz.png

obraz.png

Dodatkowo ej... cały zestaw kosztuje 169$ to naprawdę nie jest dużo. Brałbym.


Quickstarter: File Stapler - a handy desktop toolobraz.png

Ostatnia na dzisiaj rzecz. Sam nie wiem co o niej myśleć. Wejdźcie, zobaczcie film i może wy pomożecie mi to ocenić.

podpis.jpg

⭐ Grafika ⭐
Freepik & Kickstarter

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60725.43
ETH 2900.91
USDT 1.00
SBD 3.59