You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bang Bang Bangkok =)

in #pl-podroze6 years ago

Świetnie się czytało! 😉

Trochę szkoda czasu na ciągłą gonitwę i sukcesywne odhaczanie kolejnych punktów z listy. Żeby "zaliczyć" owe X rzeczy, naprawdę potrzeba sporo czasu. Szkoda go marnować w mieście, gdzie Tajlandia ma wiele pięknych miejsc mających więcej do zaoferowania.

Podobnie do tematu podchodzę dlatego jakoś mi się do Bangkoku nie spieszy. Może przy kolejnej wizycie chociaż 2-3 dni w nim spędzę, ale zrobię to głównie po to żeby pograsować trochę na Khlong Toei. 😎

Jakie dalsze plany? Masz jakąś opracowaną trasę czy pełen spontan?

Sort:  

Rozumiem, że na market Cię ciągnie? :) Jeszcze tam nie byłam =)

Póki co mam zaplanowane mniej więcej do początku października, później najprawdopodobniej na trochę wrócę do Tajlandii. Ale generalnie pełen spontan :D

I to mi się podoba! 😉

Oczywiście, że mnie ciągnie! Ostatnio widziałem o nim świenty materiał i już nie mogę się doczekać kiedy w końcu zjem smażone żaby!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59121.51
ETH 2993.55
USDT 1.00
SBD 3.78