Startujemy dokładnie za 2 tygodnie

in #pl-podroze5 years ago

16 listopada 2019, godzina 12:00. Startujemy dokładnie za 2 tygodnie. Tymczasem poniżej linki do moich dotychczasowych filmów podróżniczych - można nadrobić ewentualne zaległości.

Odcinki będą numerowane od nowa, czyli zaczniemy od „sezon 1 odcinek 1”. Dlaczego? Z moją poprzednią serią podróżniczą był taki problem, że odcinki były niespójne. Jeden trwał 17 min, inny 10 min, jeden prowadziłem osobiście, inny głosem lektorskim... Spójność jest najważniejsza - widz musi wiedzieć, czego się spodziewać. Zaczynamy od nowa, na poważnie.

Poniżej moje debiutanckie filmy podróżnicze z lat 2016-2017.

Hongkong - Stolica światowego kapitalizmu:

Hongkong - Najgęściej zaludnione miejsce na świecie:

Hongkong - Jeden kraj, dwa systemy:

Chiny - Nowa potęga gospodarcza:

Chile - Najbogatsze państwo Ameryki Łacińskiej:

Chile - Najbogatsze miasto Ameryki Łacińskiej (Santiago):

Chile - Bieda i bogactwo, czyli miasta Valparaiso i Vina del Mar:

Lwów - Magiczne miasto:

Lwów - Dawniej i dziś:

Wilno - Istotne do dziś:

Do zobaczenia!

Sort:  

Cześć. Ostanio zacząłem pytać youtuberów o potwierdzenie tożsamości poprzez dodanie linku do steemit. Reakcje są różne:

https://steemit.com/polish/@okcydentalista/anaksymander-i-anaksymenes

https://steemit.com/polish/@xchyzano/dodalismy-kolejny-film-co-sadzicie#@xchyzano/q0cht9

Chcąc być uczciwym wobec wszystkich, muszę zapytać o to również Ciebie

Nie ma problemu, dodałem w opisie tego filmu:

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61769.55
ETH 2910.04
USDT 1.00
SBD 3.64