[PL]FlexiDice - #informatycznie

Hejooooo! :D
Pisałem ostatnio o tym, że zacząłem robić sobie aplikację w Android Studio. Czas pokazać co udało się zdziałać do tej pory :)

Szło dosyć łatwo...

No przyznam szczerze że na początku szło bardzo łatwo, szybko i sprawnie. Niestety z czasem, gdy trzeba zacząć dodawać coraz to bardziej skomplikowane rzeczy idzie coraz ciężej. Nie oznacza to że się poddaje - planuje wydać te aplikację. Po prostu potrwa to pewnie nieco dłużej :(

Co już jest?

Ano jest ekran losowania, na którym pokazane są dwie kostki 6ścienne. Można już blokować kostki, tak aby nie zostały przerzucone podczas kolejnego losowania. Uzupełniłem też trochę wysuwane menu. Nie ma tego dużo, ale cieszy mnie że idzie to do przodu. Powoli, ale idzie :D



Ekran rzucania kostkami - troszkę krzywo wyciąłem screenshot :(

W sumie od ostatniego wpisu dużo wizualnie się nie zmieniło, w kodzie natomiast zaszło trochę zmian, głównie komentarze kodu oraz jakieś drobne usprawnienia.

Kolejne plany?

Teraz planuje wrzucenie kostek tekstowych, miałem już jedno podejście, które niestety nie wypaliło. Android Studio wyrzucało mi błędy, więc wywaliłem wszystko i zacznę od nowa :D Muszę chyba zrobić też jakąś "todo" listę co do tej aplikacji, tak żeby łatwiej było mi to ogarnąć.

Podsumowując...

Podsumowując mogę powiedzieć tylko jedno - powoli, ale do przodu. Jak zawsze bardzo dziękuję za przeczytanie tego wpisu. Wprawdzie wiele tutaj nie ma, ale obiecuje że w kolejnym wpisie dużo w aplikacji się zmieni :) Gdyby ktoś miał pomysły na jakieś fajne funkcje, to będę wdzięczny za ich zasugerowanie :)
Dzięki! ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68763.18
ETH 3770.45
USDT 1.00
SBD 3.76