You are viewing a single comment's thread from:

RE: #25 Horoskop – 12 rzeczy, które musisz wiedzieć o Lwie

in #pl-psychologia6 years ago

heheh witaj, jestem tym zodiakalnym kotem, nie ze wszystkimi cechami się zgodzę ale to nie o mnie tylko o całości populacji XD fajnie napisane. Osobiście nie wierzę w horoskopy ponieważ nie lubię myśleć, że moje życie zostało z góry narzucone i zaprogramowane, nie wierzę także w przeznaczenie. To sprowadza mnie do roli "bateryjki" jak to opisano w Matrixie ;) Wierzę za to w karmę - nie raz ratowała mi tyłek ;) Pozdrawiam

Sort:  

nie chciałam pisać tego w poście astrologicznym, ale sądzę że w komentarzu mogę - przez wiele miesięcy interesowałam się horoskopami i stwierdzam, że są to totalne bzdury. jednak chciałabym wykorzystać zgromadzoną wiedzę i podzielić z osobami, które interesują się tematem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 69437.40
ETH 3765.99
USDT 1.00
SBD 3.83